Taas aika on mennyt niin nopeaan! Jotkut ovat minulta kysyneet ja sanoneet miten se aika kuluu kotona. No,  periaatteessahan mä kotona olen,mutta mä en ikinä ehdi päivässä tehdä sitä kaikkee mitä olen kulloisellekin päivälle suunnitellut .
Tänäaamuna nousin aikaisin ja ensimmäiseksi kirjoittelin kirjeitä. Seuraavaksi askartelin pari korttia.

1762612.jpg
Vasemman puoleinen on nuorelle parille häälahjan mukaan ja oikean puoleinen ystävälleni synttärikortiksi.

1762613.jpg
Kortit sisältä,mutta runot ja muut kirjoitukset vielä puuttuvat.

1762611.jpg
Olen laittanut takkahuoneeseemme uudet verhot. Kuva ei tee aivan tuolle oikeutta. Värit ovat kirkkaammat,mutta kun tässä tapauksessa kuvaaja on mitä sattuu,vähän sinnepäin:) Ikkunan pesin ensin,ei kai likaiseen ikkunaan voi uusia verhoja ripustaa. Meillä on vanhanaikaiset kolminkertaiset ikkunat,joten pastäviä pintoja on 6.

1762631.jpg
En kai mä malta olla taaskaan laittamatta puutarhan kukkasia. Mä niin nautin kukista ja nuo neilikatkin alkavat olla upeita.
1762618.jpg
Väriminttu jo myös kukkii ainakin etupihan penkissä. Minuun on vasta näin keski-ikäisenä oikein iskenyt puutarhakipinä:)

1762615.jpg
Ruusut ovat availleet myös kukintojaan.

1762614.jpg
Mulla on paljon ruusuja.

Sitten vielä yksi juttu!
1761671.jpg

KIINNI JÄIT!!
Koska luet tätä tekstiä,niin se tarkoittaa,että sinun täytyy kommentoida minulle jotakin. Kommentoi ihan mitä itse haluat , kunhan vain teet sen.Laita tämä teksti sitten omaan blogiisi ja nappaa kiinni kaikki blogiasi lukevat. Itse jäin kiinni Tujan Käsitöitä-blogista .( Kiva on jos kommentoitte,mutta eihän tää silti pakko ole.Tää nyt on vain tämmönen hömppä ja leikki)
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!