Mulla koko ajan tahtoo olla muka niin hommaa,että ei kauheen paljon ole käsitöitä ehtinyt tekee,mutta joka päivä edes vähäsen joku työ kädessä viivähtää. Haluaisin kovasti neuloa kaikkee yhdeksälle lapsenlapselleni talvea varten. Heitä riittää vähän joka kokoon. Nuorin on yli 70cm ja vanhin 180 cm ja kaikki toiset siltä väliltä. Kaikki niin äärettömän rakkaita mulle . Yhdelle sain valmiiksi lapaset tikuteltua nyt, joillekin olen jo sukkia tehnyt pitkin kesää.

 

Tässä nää lapaset. Aikalailla jo aikuisen koko näissä. Tein nämä tietenkin kaksinkertaisena,niinkuin aina teen. Ei mene niinkään talven viima läpi,eikä heti kastu läpimäräksi.Lankana on Seiskaveikka.

 

Tässä on mun yksi projekti tälläviikolla. Meillähän yrityksessä kuuluu palveluun,että asiakkaille pestään asunnot valmiiksi. Kun olin työelämässä,niin mulla oli paljonkin pelkkää pesu-urakkaakin,kun yksin siivosin ja pesin esim.kaksikin rivitaloa,niin siinä on yhteensä 14 huoneistoa pestävänä,joka ikinen kaapin hylly ja nurkkakin ja ikkunoita niissä riitti,joissa on maalia,lakkaa,silikonia ja tapettiliisteriä ym. pölyä. Olinhan mä mukana kaikenlaisissa muissakin hommissa kuin siivouksissa. Nyt olen ollut jonkun vuoden työkyvyttömyyseläkkeellä ja tosi harvoin teen mitään työmaalla,en juuri lainkaan käy siellä. Nyt vaan on pieni projekti menossa. Yksi omakotitalo,jota käyn tälläviikolla tyttäreni kanssa pesemässä. On yrityksessä siivoojakin,mutta kun hänellä on hommaa rivitalollakin,niin me tyttäreni kanssa mennään iltapäivällä tätä pesemään ja touhutaan iltaan saakka. Eilen saatiin pestyä kaapistot. Tänään koetetaan pestä ikkunat. Huomenna vessa,lattioita,pesuhuone jossain välissä,niin kyllä tää tästä kuntoon tulee. Hiukan olen väsyksissä,kun on just tälläviikolla kotonakin paljon puuhaa ja pyhänäkään ei niin levätty,kun reissussa oltiin ja mä vielä olin kuskina. No ensiviikko on sitten löysempää.