Aivan ensiksi: Lämpimät Kiitokset ja Halaukset Juuri Sinulle ja Sinulle ja Sinullekkin Ystäväiseni,jotka toivotitte meille onnea hääpäivän johdosta ja jotka olette minua tsempanneet sairauteni keskellä.Kiitos kaikille!

Mä en nyt tiedä olenko mä itseasiassa vieläkään toipilas.Sairas taidan olla. Minä niin perjantaina sisuunnuin,että on se kumma paikka jos en pääse lääkäriin ja olen tosissaan kipeä. Minä vain tukin itseni terv.kesk.!! Mä soitin ja sanoin,että en välitä koetuloksista,tiedän vain olevani kipeä ja lääkärille on PAKKO päästä.Diagnoosi: posket märkää täysi ja erittäin voimakas silmätulehdus.Nyt on menossa antibiootit ja poskia on hiukan helpottanut,ei kuitenkaan täysin. Silmään tuli vahva lääkitys,mutta ei se ole tullut miksikään. Se on aivan veren peitossa. Mun pitäis päästä silmälääkärille. Pelottaa menetänkö mä tuon silmän. Just tuossa silmässä,kun on rappeumaakin.

 

Käsitöitäkään en ole pystynyt tehdä. Eilen illalla vähän virkkasin. En muista koska ois näin ollut,että oikein monta päivää,että käsityöt eivät käy kädessäkään. Siitä tietää,että se melkein on jo lopun edellä:) Tää kanavatyötaulu on jo aikaa tehty. En muista olenko tätä täällä aikaisemmin vilauttanut. Mä olen niin mieltynyt tekemään kanavatöitäkin,että niitä meillä on seinät täys.

 

Viimeviikolla,kun meillä oli kovasti vieraitakin,niin olen saanut kaikkee kivaa. Postikin toi monta kivaa juttua,mutta postista joskus toisella kertaa. Sain tuon kirjan,jonka on Dr Phillin vaimo kirjoittanut. Olen vasta vähän aloittanut sitä ja ainakin näin vähän perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää odotella paranemista,niin voi paremmin sitten lukeakin. Sitten sain tuon ison posliinimunan kokoelmiini. Tuo nyt saatu onkin Iso.

 

Katsokaa vaikka,muihin verrattuna! Nää ystävät,kun "luulee",että pohjalaiset ovat suuruudenhulluja ja jopa posliinimunakin täytyy olla iso:D Kiitos teille ystävät käynnistä. Ihan kiva oli nähdä. Kiitos kun tulitte! Olen pahoillani etten pystynyt olemaan niin täysipainoisesti kaikessa mukana,kun olen kipee.

 

Tässä koko lasivitriini,jonka ylähyllyllä nuo munakokelmat ovat. Ikkunasta valo pahoin heijastaa,että tuli vähän epäselvä kuva.

 

Toisilta vierailtamme saimme näin upean ja arvokkaan Pentikin lyhdyn. Minusta tää on hieno ja arvostan tätä kovin. Kiitos teillekin ystävämme kaikesta. Se oli kiva päivä,kun olitte täällä.

 

Sitten vielä,selailin ET-lehteä ja siellä oli hienoja mietelauseita. Laitan teillekin yhden tämän alkaneen viikon "evääksi".

"Tyytyväisyys on viisasten kivi,joka muuttaa kullaksi kaiken mihin se koskee; köyhälle se tuo rikkautta,rikas on köyhä ilman sitä."