Tään päivän olin suunnitellut toisin. Piti muka mennä ystäväni kanssa neuletapaamiseen,mutta minulle tuli este,enkä päässytkään. No,toisella kertaa sitten taas tikkuamaan.

Minä olen napsinut puutarhasta muutaman kuvan. Ei se nyt kummonenkaan ole,se puutarha,kun pitäis olla paljon enempi aikaa paneutua siihen kunnolla. Mä vain tullen mennen,kun kuljen ,niin samalla aina muutaman rikkaruohon kitken.

 

Tää on kaiketi miljoonakello,luulisin. No mä olen kyllä tunnettu oikein siitä,että mulla ei kasvien nimet jää päähän. Muistan vain ani harvan nimet. Tässä jo aikaisemmin olen hommannut porraspäähän näitä kaksi samanlaista. Sisääntulon tykö.

 

Tään kukan nimen mä tiedän. Tää ei ole Marketta,vaan Manketta. Nää on tommosessa ruukussa ja se vielä hakee paikkaansa mihin mä lopulta ruukun sijoitan.

 

Tässä korissa kukkii enkelipelargoniat.

 

Nää punaiset maanpeitekasvit istutin viimekesänä ja kukkii rönsyillen kärhöjen juurella.

 

Sitten mulla on allaspenkissä jo monta vuotta olleet tälläiset kukkijat,niitä on useita ja vielä enempi niitä olisi,mutta kun olen keväällä luullut rikkakasvien lehdiksi ja nyhtänyt pois.

 

Sitten,kuinka ollakaan hiukan kuvakulmaa taas keittiöstä. Mutta kun tasoja yhä puuttuu.

 

Tässä toisesta kohtaa. Mulla on nyt kaikki alakaapit vetolaatikoita ja niissä on himmaus,että ei kolahda,jos laittaa vaikka astioita.

 

Meidän makuuhuoneen oveksi laitoimme lasioven.

 

Sitten vielä lopuksi yksi vaivainen toscapiirakka,ettette ajattelisi vaan etten mä ole mitään tehnyt:D Voi kun pääsen täältä yläkerran ahtaudesta tuonne uuteen keittiööni,niin a`vot kun mä leivon kaikkee ja paljon:)