Ilma on mitä hienoin aurinkoinen syysilma:) Tosin vähän tuuli käy. Mökkikasseja olen pakkaillut. Isäntä on niin väsyksissä viikon töistä,pitkää päivää tehnyt,fyysisesti hyvin lujilla. On päästävä lepäämään.Minun aamupäivä on kulunut siivoskellessa ja mökkikasseja kasaamisessa. Kiva lähteä sinne ja koiruusen ei tarvi kuin nähdä tietyt kassit,niin iloisena alkaa häntä heilua. Tietää,että pääsee mielin määrin metsässä juoksemaan.
Neuletapaamisessa olin keskiviikkona. Ihanassa sellaisessa ja voi miten meillä on aina mukavaa. Kiitos,kiitos vaan taas kaikille hauskasta surasta!:) Sen jälkeen mun neulomukset ei ole edistyneetkään paljoa,olen häärännyt muita hommia,mutta mökille lähtee taas "miljoona" lankakerää mukaan!:) Tulin kuitenkin kertomaan tänne blogiin,että olen viikonlopun pois.
Muutaman kuvan napsin syksyisestä puutarhasta ja niistä nyt sitten.
919681.jpg
Tää on meidän huvimaja,verhot mulla on laittamatta sinne vielä,vaikka kangaskin on ostettuna,mutta pitäis sähkömiehen ekaksi laittaa valolistat. Vasemmassa reunassa kuvaa näkyy terassia. niin ja sit tuon  pihan istutuksetkin ovat vielä pahoin kesken ja nekin mitä on alkaa olla syksyisen ränsistyneitä.
919679.jpg
Syysruskaa. Minusta syksyllä luonto on niin tosi kaunis.
919685.jpg
Vielä vähän puutarhassa jotkut lajit kukkii.
919683.jpg
Mun ei sovi kertoilla kukkien nimistä,sillä minulla jos kenellä on tosi huono tuntemus kukkien nimistä!! Mä luulen,että tuo ylempi on maksaruoho ja tää alempi joku hortensialaji!!!:) Erehdyinköhän taas! Mä olen miltei samankaltainen kuin yksi miesasiakas paikallisessa kukkakaupassa. Se oli äitienpäivän aatto ja kukkakaupassa paljon asiakkaita. Minä olin hakemassa hautausmaalle ruusuja. (ruusun mä tunnen,luulisin..:) Yhdellä miehellä oli kiire ja hän sanoi myyjälle,voisko hän saada muutaman orvokin. Myyjä sanoi,että orvokit ovat tuossa pihapuolella,että kerää siitä haluamasi. Mies sanoi:niin,niin,mutta mikä noista kukista on orvokki! :)