Hellelukemia minun mielestäni ovat uutiset luvanneet,mutta koleaa on ja pilvistä. Lienenkö minä erehtynyt vaiko säätieteilijät!

Illalla ois pesisottelukin,mutta en vielä tiedä tarkenenko mennä katsomoon. Eilisen illan siellä jo istuin ja samalla tikuttelin pienet töppöset.

 

1243330156_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Piti tehdä pienimmälle prinsessaiselleni muka kesätöppöset. Puuvillalangasta tein ja nämä epäonnistui täysin. Ne on liian suuret,veltot,jotenkin epämääräiset ja pian roskiin päätyvät!! Tippaakaan en tykkää.

 

1243330178_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten mun täytyy tietysti esitellä uutta takkahuoneen lamppua. Olen kauan haaveillut takkahuoneeseen uudesta lampusta,kun entinen oli aivan hajalla ja muutenkin tympeä yksinkertaistakin yksinkertaisempi plafondi. Mä vaan en ollut löytänyt mistään mieluista ja kun se ei saa tuossa kohtaa olla roikkuva. No viimeviikonloppuna mä  siellä Keskisellä ihastuin tähän ja kun isäntäkin tykkäsi,niin se on nyt sitten somistamassa kotia. Mä olen tähän tosi tyytyväinen.