Eilen oli kiva päivä,sillä olin Ystäväni luona kylässä. Terveiset vaan Sinulle. Kiitos runsaista tarjoiluista ja kiitos kun sain tulla. Minulla ainakin oli tosi kivaa:) Siinä katselin ikkunasta ulos ja tuumin Hänelle,että katso kuinka puissa on jo ruskaa,että taitaa syksy tulla. Silloin tää Ystäväni lauloi minulle,että vielä on kesää jäljellä:) Sen jäljellä olevan kesän kunniaksi laitan nyt kukkapostauksen.

 

Taas tietysti aloitan ruusuilla. Siinä etupihan kukkapenkissä maanpeiteruusu,jota pupu vartioi ja tarkkasilmäiset voivat bongata etanankin.

 

Tämä kukkakori on minulle rakkain juttu. Nimittäin nämä kukat toi minulle vanhin lapsenlapseni. Tää poika mopolla tuli mummiansa katsomaan ja oli ostanut ja valinnut minulle nämä kukat. Eikö ihanaa ja suloista.

 

Nämä kellokukatkin ovat etupihalla.

 

Myös nää angervot. Etupihan alue on iso  ja siinä on kukkasten lisäksi erilaisia tuijia ja vuorimäntyjä pari ja samoin sinilaakakatajia.

 

Niinikään nää pähkämöt kukkii etupihan alueessa.

 

Samoin palava rakkaus. Tässä on todiste,että kyllä meillä se rakkaus on vieläkin hyvinkin palavaa:D

 

Vielä syyshortensiakin on etupihan alueessa aloittanut kukintonsa.

 

Sitten muutama juttu suihkulähde-altaan ympäriltä. Siinä onkin nyt tämmösiä.

 

Ja tuommmosia.

 

Tämäkin on altaalle tullut.

 

Kärhöjä huvimajan edustalla .

 

Sitten takapihalla on iso penkki jossa on nauhuksia. Tosin tää on hiukan erilainen nauhus kuin siinä muut.

 

Tarha-alpi kukkii ja niitä on paljon. Mä en niin kovasti keltaisista kukista tykkää,mutta niitäkin on meille eksynyt. Olen ystäviltäni saanut taimia ja tottahan toki mä kaikki istutan:) Pihassa on kukkineet paljon paljon muitakin kukkia,mutta tässä taas joitain.

 

Sitten lopuksi tämä kaunis tunnustus. Sain tämän blogin:rakkauden talossa 2,Paulalta. Sydämellinen kiitos Sinulle Paula!

Tässä kuuluu vastata kymmeneen kysymykseen ja jakaa eteenpäin kymmenelle valitsemalleen blogille.

1.Suosikkiväri. Kyllä se on sinisen ja lilan sävyt,vaikka vaattetuksessani on myös paljon mustaa ja mustavalkoista.

2.Suosikkieläin. Koira tietysti,vaikka kissakin on ihana.

3.Suosikkinumero. Ei sellaista ole,kaikki numerot käy.

4.Suosikki alkoholiton juoma. Vesi.

5.Facebook vai Twitter. Ei kumpikaan.

6.Intohimosi. Kyllä kai se käsityö on.

7.Saada vai antaa lahja. Antaa.

8.Suosikkikuvio. Kiemura :)

9.Suosikki viikonpäivä. Lauantai.

10.Suosikkikukka: Tummansininen tai lila orvokki.

Niin, sitten jakaminen kymmenelle blogille. Niin monet ovat jo tämän saaneet,että jaan tämän sillätavalla,että ota mukaasi sinä,joka päivität blogiasi vähintään kerran viikossa!