Minä täällä olen vähän saanut hyöriä vauvan kanssa! Aah,sitä ihanaa tuhinaa ja suloisuutta:) Käsitöitäkin tehtynä vimmatusti. Mulla on monta suuren suurta työtä kesken ja vielä enempi pienempiä. Kas,suunnitelmia riittää enempi kuin ehtii toteuttaa. Nyt on pieni verhonpala valmis. Sen vien mökille verhoksi yhteen pienempään ikkunaan.
1352917.jpgTää malli on jonkun 70-luvun virkkauslehdestä,ei ole lehdessä enää kansiakaan tallella,mutta mä kaikki käyttökelpoiset mallit säilytän.

1352918.jpg
Lankana merssi puuvillalanka. Tuli hiukka liian tivis,kun koukkuni oli 1. Tään verhon erikoisuutena on just toi,että pikkukukat virkataan ensin,joiden ympärille sitten muut. Verho on 119cm leveä ja 33cm pitkä.

1352932.jpg
Vilautanpa kuvaa tästäkin tekeleestä,vaikka ei ole mun tapausta näytellä keskeneräisiä:)Se johtuu siitä,kun miehelläni on tapana sanoa,että "keskeneräistä ei pidä näyttää  hulluille eikä herroille" :) Tuosta tulee verhot keittöön ja mulla on keittiössä kaksi isoa ikkunaa!Juupa juu,"sata vuotta " menee ennenkuin on valmis ja mallikin on monivaiheinen. Lankana Novitan Kotiväki.