Joka raossa pitää koettaa langanloppuja kuluttaa,kun niitä tuntuu kertyvän koko ajan. Ihmettelin,että miksiköhän mulla on niin paljon lankoja,vaikka niistä teen koko ajan. Mieheni sanoi,että tottahan niitä on,kun joka kauppareissulla niitä tulee lisää:) No ei nyt sentään ja sitäpaitsi mä olen tosi harvoin mieheni mukana kaupassa,kun liikkuminen on niin hankalaa. On työn ja tuskan takana kauppareissu,niin kirjoitan miehelleni lapun ja hän tuo sen mukaan.

Nyt jämistä valmistui tämmönen torkkupeitto.

 

peitto.jpg

Ei muutakuin tuollaisia suikaleita virkkaamaan ja sitte ne yhdistin toisiinsa. Langat ovat mitä sattui. Ovat eri vahvuuksiakin. Pätkötin vaan menemään 3,5 num. koukulla. Tuli iso peitto. Tämän tein lahjaksi.

Sitten meillä on ollut tässä alkusyksynä monet juhlatkin. On ollut 50v juhlat,rippijuhlat ja 5v ja 8v juhlat.

Salaattitarjoilu.jpg

Syömingit sen mukaset. Oi,oi,eikö houkutteleva salaattipöytä. Tähän kattaukseen kuului myös erilaisia perunoita,lihaa,kanaa ja kalaa. Jälkkärinä täytekakkua ja jätskiä.mummi%20ja%20likat.jpg

Siinä mummi ja likkoja. Kaksi mummin likkaa tuosta kuvasta puuttuu vielä. Tuo punapukuinen on rippilapsi. Poikkeuksellisesti laitoin kuvaa lapsenlapsista mummin kanssa. Minä yleensä kaikkeni vältän ,ettei minusta oteta kuvaa. Nyt paparazzi onnistui salaa saamaan minutkin kuvaan. Tuon rippilapseni kanssa käytiin seuraava keskustelu. Hän koitti sanoa viisaita sanoja ja kohentaa mun itsetuntoa. Se tään verran kohentuikin,että julkesin laittaa kuvan tännekin. Hän sanoi minulle,että voi,mummi sä olet niin kaunis. Minä siihen,että höpö,höpö,että kauhea läskirupsukka minä olen.. Siihen tuo teinilikka sanoi,että olet sinä kaunis,että arvosta nyt vähän itseäsikin ja hyväsy itsesi,kun hänkin hyväksyy ja vaarikin sut hyväksyy. No siinäpä minulle miettimistä!

Aurinkoisia päiviä ja mukavia hetkiä!

Kiitoksin:Intsu