Eilen aamusta otin voimakkaan kipulääkityksen. Miehet komensin huoltoasemalle syömään ja itse ajelin Kauhavalle Käsityö ja puukko-Festareille. Lähellä Kauhavaa muistin,että hitsin vitsi,että puhelin ja kamera jäi kotiin. Murehdin sitten automatkaa,että mitä jos  autolle tulee jotain,enkä saa miehelle soitettua,että täällä mä olen tien päällä. Hyvin selvisin,mutta olen pahoillani,kun mulla ei ole nyt näyttää Festareilta kuvia.

Mä ensin siellä katsastin torilla markkinat. En ole aikoihin Suomessa ollut markkinoilla. Minusta nuo ainakin olivat menneet parempaan suuntaan,krääsä oli vähentynyt. Ostin itselleni puolihameen ja puseron,sekä kesäyöpaida. Kesällä pitää olla yöpaitoja enempi,kun yöllä hikoile,niin ne ovat aina pesussa. Tuo mun puuvillainen yökkäri maksoi 5€,joten ei niin laadukas,mutta kestää sen mitä kestää:)

 

desing.jpg

Sitten mä menin tsekkaamaan Tuulia Desingin. Sieltä ostin makramee-jutun.(sitä opettelin Lankavassa) Höyhenmobile-pakkauksen. Mekanismeja tuttinauhoihin ja pikku rusetteja.

 

lankavasta.jpg

Lankavasta ostin nämä. Verkkoa,pari metallirinkulaa,korinpohjan,tossujen pohjat,,pari vyyhtiä paperinarua ja kaksi kerää ministeri lankaa. Ja pää on nyt täynnä suunnitelmia

 

lehdet.jpg

Voi että,kuulkaa kun postipoika toi mulle näin ihanaa postia! Näin paljon sain mallilehtiä blogikaverilta!! Kiitos Sinulle ihana Ystäväiseni. Voi miten paljon ihanuuksia. Mä henkäilen ja huokailen ihastuksesta ja olen aivan henkeni heittää. Vielä en ole ehtinyt näitä selailla,koska haluan aivan kaikessa rauhassa lehti kerrallaan katsella ja uskon löytäväni monta kivaa mallia toteutettavaksi.

 

enkulik.jpg

Paketin mukana oli tämä herkkä ja viehättävä enkelikortti. Kiitos tästäkin. Minähän kerään enkelikortteja ja tälläistä ei ennenstään kokoelmissani ole.

 

duftin.jpg

Sitten posti toi kirjailtavan kaitaliinan,jonka olen tilannut netistä.

 

kirjailtava.jpg

Ihastuin malliin ja sen värikkääseen värimaailmaan. Mulla on nyt niin paljon tekemistä,sormet aivan syyhyää ja kivaa tekemistä on niin paljon etten nyt tahdo tietää mistäpäin aloitan. Jalat ovat huonot,mutta onneksi kädet ovat terveet.

 

aira.jpg

Sain juuri luettua tämän paksun Sauli Miettisen kirjan Aira Samulinin elämänkerran. Yllätyin positiivisesti. Tuli niin runsaasti asioita,joita en ole tiennyt. Antoi paljon kaikenlaista ajattelemisen aiheita.

 

syd%C3%A4n%20ruu.jpg

Laitan nytkin lukijoita ilahduttamaan muutamia kukkakuvia. Parvekkeella/terassilla on kaksi tämmöstä sydänruukkua.

 

pihlaja.jpg

Kotipihlaja kukkii.

mansut.jpg

hernepuu.jpg

allaspuu.jpg

Altaan ympärillä nämä. Mansikat ovat metsämansikoita,joita on mullan mukana tullut altaan reunalle ja mä olen antanut niiden olla muun kasvillisuuden seassa. Sitten hernepuu. Niitä meillä on kaksi. Toinen ei ole altaan reunalla,vaan aivan toisessa paikassa. Ja sitten tuon jonkin sortin angervo.

penkkikukat.jpg

Yhtäkukkapenkkiä.

 

pilarissa.jpg

Näiden kukkien myötä toivottelen leppoisaa ja aurinkoista pyhänaikaa!

Kiitos käynneistä ja kommenteista! T.Intsu