kukkainenkimppu.jpg

Tuon kukkakimpun ostin joskus viimeviikon alkuviikosta itselleni. Minä ajattelin,että Intsuhan on ihan hyvä tyttö ja ostin itselleni kukkaset:) Mä en muista koska olisin itselleni ostanut kukkia,muutakuin puutarhaan.

Nyt on asiat sillätavalla,että mä olen hirmuisen sairas. Mä harvoin sairauksistani täällä kunnolla avaudun,vaikka kaiken aikaa on yhtä ja toista. Mulla on nyt viidettä päivää aivan järkyttävä ripuli. Siis mä hyppään vessassa yötä päivää. Vaikka joisin vaan lasin vettä,niin senkin mä ripuloin. Olen aivan valtavan väsynyt ja suurin ponnistuksin yritän tään postauksen tehdä. Tää ei ole ilmeisesti mikään tarttuva,kun keneenkään muuhun ei ole täällä tullut. Maha ei ole kipeä. Tää on ihan erilaista,kuin jossain mahataudissa. On vain se heikko olo,suuri väsymys ja ripuli. Keskiviikkona mulla on lääkäriaika. Miten ihmeessä jaksan kaikki tutkimukset ja sitäpaitsi mä pelkään. En pelkää sitä,että sattuu,vaan mä pelkään diagnoosia.

Sitten mun keuhkot on pahassa kunnossa. Ei ole flunssaa ja kuitenkin keuhkot on niin limaa täynnä,että tuntuu,että tukehdun. Mä en jaksa edes mitään käsityötä tehdä ja työmehetkin käyvät muualla syömässä. Mä sitten taas joskus postailen,jos tulen parempaan kuntoon,että jaksan.

 

roikkuu%20kukka.jpg

Kiitos käynneistä ja kommenteista! T. Intsu