Tulinpa nyt ensin täällä käymään ennenkuin lähden kaupasta hakemaan leipomistarvikkeita. Eilen olin taas Seinäjoella Tikkuajissa ja oli kiva ilta. Mukava porukka koolla,vaikka mä haukottelinkin koko ajan. Se ei johtunut suinkaan siitä etteikö seura ois ollut piristävää,vaan kun mä en oikein edellisenä yönä saanut nukuttua ja unet jäi liian vähäisiksi. Sitäpaitsi päivän olin ollut ulkona puutarhassa kukkapenkkejä vielä siivoamassa,niin raittiissa ulkoilmassa tulee yhä enempi vielä väsy.

Tässä mun pari työtä,jotka tosin olen tehnyt aikoja sitten. Silloinkun minulla ainakaan ei ollut blogeista tietoakaan ja en ollut tietokoneen ääressä istunutkaan,vaikka saattoi meillä jonkunlainen kone jo silloin olla.

 

Tämän kanavatyötaulupohjan ja langat olen saanut ystävältäni lahjaksi. Pistelin sen sitten muistona siitä,kun olen maalaistalossa kasvanut ja monet kerrat pikkuvasikkaa juottanut ja kissojahan meillä aina oli. Tämä ei ole kodissamme seinällä ollenkaan,kun ei se oikein sovi minkään sisustuksen kanssa. Tuolla jemma nimisessä paikassa sitä säilyttelen. Nyt kun otin tuon esille niin mietin meniskö se mökillä mihinkään huoneeseen.

 

Samoihin aikoihin olen pistellyt tään hevostaulun vanhimmalle tyttärelleni,kun hän siihen aikaan nuoerena tyttösenä oli niin hevoshullu. Samanlaista hevoshulluutta ilmeni kyllä sitten myöhemmin hänen 10v nuoremmalla sikollaan :D Lapsuuskodissani myöskin oli Sävy-niminen hevonen. Se ei meillä suinkaan ollut huvin vuoksi,vaan oli työjuhta. Molemmat tytöt aikoinaan pyyteli omaa hevosta ja isännyys lupasi,että sittenkun on 18v,niin jos vielä haluaa,niin sitten saa oman hevosen. Kumpikin vuorollaan tuli sen 18v,mutta kas hevoset tuntui niin haisevilta ja likoilla oli aivan muut kiireet:D