Huomenta bloggaajat! Näinpä Intsu heti taas viikon alkajaisiksi istahti tähän kovin tutuksi käyneelle paikalle blogia päivittämään.Kaikkee muutakin askaretta olisi,mutta aina tää kone vetää puoleensa! Mulla on tainnut tästä blogista tulla joulublogi,kun näköjään olen niin innostunut väsäämään joulujuttuja. Tosin mulle itselleni ei tule juuri mikään,kun annan lahjoiksi. Viisi joulupalloa pitäis vielä tilauksesta virkata ja niistä siililapasista tulee tilauksia koko ajan. Olen jo alkanut sanoa niitten kohdalla etten tiedä jaksanko niitä kuinka monet tehdä enää.(lue viitsinkö,kun ois muutakin kivaa käsityötä) Nyt mulla on kuitenkin taas esitellä kranssi. samaa tyyliä kuin edellinen,mutta toisenlaisin somistein.
1038012.jpg
Tääkin kranssi on neulottu Fanny pörrölangasta,"joulutähdet" kultalangasta,käpytontut pikaliimalla liimasin kranssiin.Noita punaisia rusetteja mulla on ollut pakkauksissa monia,kun joskus niitä olen Lidillistä ostanut.
1038015.jpg
Pari lähikivaa.
1038014.jpg