Mökillä se vierähti viikonloppu pitkästä aikaa. Mökkinaapureita ei ollut ketään paikalla. He lopettavat mökkikauden elokuun lopussa venetsialaisiin ja sen jälkeen syksyllä heitä ei juuri näy.

 

Siellä se mökki järveltäpäin kuvattuna. Siinä edessä on koivu ollut taivutettuna terassin portiksi,mutta nyt lehdetönnä on vähän ankean näköinen.

 

Illanhämyssä sitä maisemaa,jossa sieluni lepää.

 

Mun mökkiseura oli kovin uneliasta. Koiruunen yhdellä sohvalla.

 

Mieheni nukkui toisella sohvalla.

 

Ja minä istuin kolmannella tikkuamassa:)

 

Valmiiksi asti tuli lapsosen sukat.

 

Nää toisetkin.

 

Aiemmin viikolla valmistuneet miehen perussukat seiskaveikasta.

Mökillä minuun iski syysflunssa heti jo perjantai-iltana. Mä olin kuumeessa ja kipee ja buranaa otin,että sain neuleita tehtyä:) Flunssa paheni poskiontelotulehdukseksi kuten minulla aina ja eilen illalla mökiltä tultua lääkäriin. Posket täynnä ja sain antibioottikuurin.Tänään koetan ottaa levon kannalta.