Neuloin näille oman porukan lapsukaisille sukkia ja mulla oli monet valmiina. Sitten kuulin,että Lankava yhä ottaa vastaan sukkia,joita oli pyydetty Seinäjoelle lastenkotiin. Niin minä ajattelin,että vienpä ne sinne,että kyllähän mä näille omille saan tehtyä koska vaan. Niin minun sukkien neulominen lähti taas alusta:)

 

sukat%20Ant..jpg

Nämä ovat jo vähän isommalle mummin mussukalle. tavikset seiskaveikasta.

 

sukat%20ja%20lapaset.jpg

Perjantain vietin Seinäjoen kässämessuilla.  Porukkaa oli paljon,mutta hyvin mahtui kulkemaan. Heti sukkia vastassa sielläkin melkoisesti.

 

Lankava.jpg

Tietysti Lankavan messuosasto.

 

sisustus.jpg

Sisustusjuttuja oli vaikka mitä.

 

ruusuvalot.jpg

ruusujutut.jpg

syd%C3%A4n.jpg

Kaikenmaailman ihania ruusujuttuja.

 

risukansa.jpg

Näitä risukansaa paljon ja monenkinlaisia ja pajutöitä ja lasitöitä ja helmitöitä ja ihan vaikka mitä. Nää messut ovat aika suuret. Vähän laiskanlaisesti otin kuvia,kun piti niin syventyä katselemiseen.

 

himmels.jpg

Himmelit on tietysti nyt niin in juttu.

 

J.jpg

Jukka Rintalan suunnittelema takki.Hän oli suunnitellut paljon kauniita asusteita.

 

Sauli.jpg

Sitten minua kiinnosti nämä Sanna Kallosen huovutustyöt. Saulihan se siinä vasemmalla ja muita tunnettuja.

 

maikkeli.jpg

Tässäkin kolme kuuluisuutta. Monroe,Tuisku Ja Tähkä. Miten ihmeessä on saatu kasvojen ilmeet ja kaikki huovuttamalla niin näköiseksi.

 

bucket.jpg

Tupakalla.jpg

Suomalaisten lisäksi oli ulkomaalaisia kuuluisuuksiakin:)

 

Lalalankoi.jpg

Niin no,tietysti monilla oli lankaa myytävänä. En ostanu,kuin muutaman kiekon poppanaa. En ollut ostopäällä. Kotona on lankaa enempi kuin tarpeeksi. Sitäpaitsi olin kipee ja väsyin tuolla aivan hirveesti. Kiva oli käydä ja monta ideaa tuli päähän,näki niin paljon,mutta oli ihana sitten tulla kotiin ja mennä lepäämään.

Toivotaan,että tää uusi alkanut viikko ois aurinkoinen ja vielä lämminkin.

Kiitoksin:Intsu