Heippa pitkästä aikaa. Tuli sekä talvi,että blogiloma pidettyä. Täytyy sanoa,että oli tosi helppoa ja enempi aikaa muuhun,kun ei ollut blogin päivittämistä. Mä olen kertakaikkiaan tähänkin väsähtänyt. En tiedä miten jatkossa päivittelen. Ainut asia ,joka minua blogimaailmassa pitää,niin on ystävyys. No käsitöitä mä kuitenkin aina teen ja tulen tekemään,niinkauan kun kädet pelaa. Viimeksi kun olin Lankavassa,niin yksi läheiseni pukkasi mulle uutuuskerän lankaa ja pyysi minua tekemään Salomonin solmuilla tuubihuivin.

 

Salomon.jpg

Lankana oli joku Alizen uutuus sekoitelanka. Lankaa oli monen värisenä.

 

kettu.jpg

Mä olen aivan innostunut nyt värityskirjoista ja pidin sitä niin turhanpäiväisenä,niinkuin sitä nyt joka hetken muutenkaan käyttäis tosi hyödylliseen. Mutta mä huomasin,että ihan oikeasti tää tuo mielenrauhaa!

 

kyyhky.jpg

On todella kiehtovaa sommitella ja suunnitella väriä. Tuossa kolmen koukeron ryhmässä alimmaisenkin keskusta on väritetty kultatussilla,vaikka tuossä näyttää valkoiselta. Niinkuin tiedätte,kone usein vääristää hiukan värejä.

 

lammas.jpg

Lammaskin tai karitsa on päässyt kuvaan.

 

kauris.jpg

Lopuksi sitten vielä kauris. Mä tykkään kovasti eläinaiheista,niinkuin eläimistä muutenkin.

Kiitos kovasti käynnistä ja kommenteista! T.Intsu