Tässä taannoin sain päähäni ajatuksen tuunata ystävälleni vihkosen. Hänellä oli nimpparit. Yleensä meidän perheessä ei noteerata nimppareita mitenkään,mutta nyt ajattelin yllättää.

etukansi.jpg

Tästä tää alkaa,on etukansi.

 

enkelit.jpg

Joka sivulla on erilaiset kuvat.

 

linnut.jpg

talot%20maisemaa.jpg

Mä olen käyttänyt näihin kiiltokuviani,tarroja,lehdistä leikkaamiani kuvia,kortteja ym.ym.

 

sukkamalli.jpg

On sukkamallejakin.

 

takakansi.jpg

Tää on takakansi. Vihossa on paljon,paljon sivuja,kaikki erilaisia ja sivuissa on paljon tilaakin omille merkinnöille. Tässä nyt oli vain ihan muutama esimerkki sivuista. Oli todella kiva askarrella.

 

kuuset.jpg

Tässä meidän isoksi kasvaneiita kuusia. Mä niin nautin pihan vehmaudesta on kivan suojaava.

 

kirsikat.jpg

Marjojakin on. Tuo kirsikkapuu on aivan valtava. Vadelmia on vähäsen ja niitä ollaan poimittu.

 

pun%20viinimarjat.jpg

Viinimarjat odottaa poimijaa. Niitä on näitä punaisia ja mustia. Meidän "kotiharakat" aina räksyttää,jos menen poimimaan,vaikka mä tapaan niitä lohduttaa,että näistä riittää kyllä meille molemmille.

 

liljat.jpg

Mä yhtenä päivänä pyysin miestäni viemään minut puutarhaan. Siinä on urakkaa kun pyörätuoli niin huonosti liikkuu nurmikolla. Hän kuitenkin vei ja voi kyllä mä nautin,sain paljaalla jalalla kosketettua nurmikkoa. Sain läheltä katsella kukkien kauneutta,haistella tuoksuja. Jos paljosta on pitänyt luopua pyörätuoliin joutuessa,niin pieniä iloja on tullut tilalle,joita ei muuten niin huomaisikaan.. Kyllä kesä on ihana. Ihan pienesti ollaan retkeilty naapurikaupunkiin ja pehmiksellä ollaan käyty.

Vielä on kesää jäljellä. Nautitaan kesän lämmöstä ja kauneudesta.

Kiitos taas kaikille. T.Intsu