Intsu on sanaton. Mä en osaa kiittää teitä ystäväiseni niin kauniisti kuin haluaisin,sanat eivät riitä! Mulla on aivan liikutuksen kyyneleet silmänurkassa.Olen niin otettu,kun te olette niin kilttejä minulle! Olen löytänyt tään blogin kautta niin ihania ihmisiä/ystäviä. Koko sydämestäni kiitos ystäväiseni kaikista rohkaisuista,kehuista ja kannustuksesta. Halit teille!

Joku sanoi,että Priima ohjelma meni sivu suun ja haluais nähdä,niin tulee uusintana sunnuntaina yhdentoista aikoihin ja maanantainakin iltamyöhällä. Se vaan,että meidän neuletapaamisissa ja täällä blogimaailmassakin on paljon minua taitavampia käsityöntekijöitä,jotka olisitte oikeasti ansainneet tulla kuvatuksi!

 

Mä olen virkannut nyt taas liinan. Tään malli on parin vuoden takaisesta Dianan virkkauslehdestä. Niin,tai se malli jota sovelsin :D Siinä lehdessä yksivärinen,mutta mulla tuli näillä väreillä.

 

Lankana on Merssi tuo sininen ja valkoinen Kotiväkeä.

Joku ystävä kyseli mistä mä löydän muutakin lankaa kuin sesikaveikkaa! No Seinäjoella on kiva lankakauppa Fiona ja Kauhavalta Kangas-Aitasta saa monenlaisia lankoja. Sitten messuilta,reissuilta ja netistä tilaan monestakin paikkaa mm. Tapion kaupasta.

 

Tässä vielä vähän lähikuvaa. Tää siksi,kun minua kiehtoi mallissa nuo ristikkäin virkatut pylväät. Ei tuosta taida kovin hyvin saada selvää. Olen jossakin työssä ennenkin käyttänyt ristikkäin virkattavaa pylväsmallia. Vois olla kiva vaikkapa huivissakin.

Sitä uusinta lastenlasta yhä vaan odotetaan. Kyllä mä täällä sitten asian kanssanne jaan,kunhan tapahtuu :D

 

PS: Tässä suora linkki Yle Areenan eiliseen jaksoon http://areena.yle.fi/toista?id=1827462   - kiitos Hanna :)