Tässä näköjään alkuvuonna tikuttelen kaiken aikaa sukkia ja lapasia. On tarvetta. Tälläkertaa tälläiset vaaleanpunaiset sukat.



Lapsosen sukat seiskaveikasta,helpolla pitsineuleella,joka tehdään näin: alun resorin jälkeen  1krs. 2o yhteen,langankierto, 2n. Tätä toistetaan kaksi neulepuikollista. Loput kaksi 2n ,2o.  2krs oikeat silmukat oikein,nurjat nurin. Näitä kahta kerrosta toistetaan koko mallineuleen ajan.



Voi,tiedättekös mikä hylly tää on. Tämä on yläkerrassa ja siinä on mun kaikki käsityölehdet. Näin yhtäkkiä ei näyttäisi,kun hyllyä kuvasta katsoo,niin paljolta,mutta niitä on paljon! Voi puhua sadoista. Sitten tulee mieleen joku ihana malli,jonka vois tehdä ja se on jossain lehdessä....Aivan mahdoton etsiminen alkaa. Joskus joku kysyy oisko mulla jotain mallia. Juu,on mulla,mutta,mutta,missähän.... Mulla on Suuren Käsityökerhon lehtiä,Kauneimmat Käsityöt,Novitaa, valtavasti virkkauslehtiä,on Modaa ja ristipistolehtiäkin. Sitten hyllyssä on pussukoita,joissa on keskeneräisiä kanavatöitä,sekä kirjontajuttuja!




Tiedättekös mitä! Noin tunnin kuluttua Intsupa lähtee kampaajalle. Leikkaus pitää saada jonkunlaiseen kuosiin. Juurikasvu pois,eli väriä ja sitten tietysti kiharaksi kuin pässin turrkki:) Vaikka kaikki naurais,niin en luovu afrokiharoistani:) Mulla tulee hiusten kanss aina yhtäkkiä sellainen tuntuma,että kampaajalle on päästävä ihan just,että ei muka pärjää enää päivääkään hiustensa kanssa:)
Kivaa loppuviikkoa ihan jokaiselle täällä käyvälle:
T:Intsu