Yhä olen virkkaillut niistä jämien jämistä,pienistä pätkistä. Tälläkertaa tein sohvatyynyn.

 

p%C3%A4tk%C3%A4tyyny.jpg

Tämmönen siitä tuli ja siihen meni uskomaton määrä lankaa.

 

takaap%C3%A4in.jpg

Taustassa ei ole mitään koristuksia. Mulla kestää nykyään niin kauan ennenkuin mikään valmistuu,kun käsi on yhä kipee ja väsynkin niin nopeesti.

 

sinilappu.jpg

Tottahan mä taas yhden jämäpatalapunkin tein. Tuo iso pullo on isännän huutokaupasta ostama. Ei sillä kyllä mitään virkaa ole. Tuo minun Sulo Vileeni ostaa,kun halvalla saa:)  Se näyttäis kaljapullolta,eikä meillä juoda kuin kotikaljaa. Voishan siihen mehuakin laittaa,mutta pullo on niin iso ettei mahdu mitenkään jääkaappiin.

 

kupin%20alunen.jpg

Sitten mä kokeilin alkaa virkata mukin alustoja. Ei se oikein onnistunut,joten jäi yhteen. Tuon käden kanssa on vaikea tehdä ohuesta langasta.

 

maria%20kynt.jpg

Tästä tulikin sitten kynttilän alusta.

 

Vieläkin mulla on näyttää yksi virkkaus. Sitä en ole itse tehnyt,enkä aiokkaan tehdä. Nimittäin...

 

korona.jpg

Koronavirus! Tämmönen oli viikonlopun paikallisessa Ilkka-Pohjalainen sanomalehdessä. Kuva ohjeen kera. Koomista,kun tää oli lehdessä samalla sivulla,kuin vainajat!!

 

olkkarissa%20kukat.jpg

olkkarin%20kukat.jpg

kukkakori.jpg

Olohuoneessa vähän kukkasia kohentelin ja pyyhin pölyjä. Multaa pitäis kukkiin vaihtaa,mutta en itse kykene.

Nätten kukkien kera toivottelen kaikille aurinkoista keväistä viikkoa. Kiitos. Intsu