Kaikenlaisessa puuhassa tuntuu tääkin viikko vireähtäneen loppuviikkoon. Huomenna alkaa kaksipäiväiset Käsityöfestarit Kauhavalla. Lauantaina en sinne pääse tai miten sen nyt sanois,on tärkeämpi juttu. Nimittäin yhden pojanpojan rippijuhlat. Mutta mä varmaan olen Lankavassa huomenna,perjantaina noin 12.00-13.30. En nyt niin tarkoin osaa sanoa. Mulla on vähän kiire aikataulu kaikin puolin ja tytärkin perheineen tulee Etelä-Suomesta viikonlopuksi meille. Lankava silloin keväällä ois halunnut järjestellä blogitapaamisen,mutta siihen tuli erinäisiä mutkia matkaan,joten se varsinainen blogitapaaminen ei toteudu.

 

Maljakko.jpg

Teki taas niin mieli tehdä jotain mosaiikkityötä. Niin mä sitten tein tämmösen maljakon. Ei siitä nyt hääppönen tullut,kun tein vaan niistä värkeistä extempore,mitä sattui olemaan.

 

inkarville.jpg

Voi,voi Intsua. Mä taas kävin taimimyymälässä:) No,mä selitin sen itselleni sillä,kun sain synttärilahjaksi kukkarahaakin ja nää mä sillä rahalla ostin. Nuo kaksi perennaa.Mitä lie Inkarvilleja tai jotain sinnepäin,kun edelliskerrallahan ostin niitä neljä ja kukkivat kauniisti. Sitten pari pelrgoniaa. Siihen kukkarahat menivät,mutta sitten mun piti mukavas saada vielä yksi amppeli,

 

Ambel.jpg

niin ostin tämmösenkin.

 

kerroslaskin.jpg

Minullapas on vielä yksi käsityöaiheinen lahja näyttämättä. Nimittäin tää. Ei ole askelmittari,eikä muukaan sen tapainen. Vaan tämä on kerroslaskuri. Kun tekee jotain neuletta,niin tuo vaan sormeen ja siitä sitten näkee kerrokset. Tosi mainio apuväline.

Oikein Hyvää viikonloppua ihan jokaiselle.

Kiitos käynneistä ja kommenteista. T.Intsu