Tyttäreni synnärillä näki,kun joillakin vauvoilla oli villakapaloja ja ihastui niihin. Sanoi,että nuo ovat niin käteviä. Kysyin,että haluaisitko tuollaisen vauvallesi ja sanoi haluavansa. Niin minä neulomaan sellaista.

 

villakkapalo.jpg

Tälläinen siitä tuli. Nuken päälle sovitin.

 

villakp%C3%B6yd.jpg

Kiva neuloa ja käytin tähän vähänkin samoja,sopivan näköisiä värejä,keränloppuja. Lankaa kului 200g. Jotkut neulovat tuon alaosastaan kiinni,mutta minä tein nauhakujan ja ajattelin,että on ehkä helpompi pukea.

 

Turvalonkero.jpg

Samantien virkkasin vielä tälläisen turvalonkeronkin. Jotkut ovat innostuneet tekemään näitä,vaikka kuinka paljon. Minä en kyllä yhtään innostunut tuollaisiten näpertelystä. Tämä yksi saa riittää,ainakain tälläkertaa.

 

saadut.jpg

Sitten olen kuulkaa saanut tälläisen lankalahjoituksen. Just olin miehelleni sanonut,että on niin kivaa,kun olen saanut loppulankoja kulutettua mukavasti,kun olen neulonut niistä niin paljon sukkaa ja lapasta ja tuohon vauvakapaloonkin meni kivasti. Samantien sain lankalahjoituksen! Ei siis langat ole vähentyneet yhtään. En ollut suinkaan pahoillani,vaan tosi ilolla otin langat vastaan. Kiitos vaan paljon lahjoittajalle! Kiva suunnitella taas näistäkin yhtä ja toista:)

 

Kiitokset käynneistä ja kommenteista! T. Intsu