Oi kiitos teille rakkaat blogisiskot niin ihanista ja monista kommenteista! Olen aivan otettu ja liikuttunut siitä miten ihanasti olette kulkeneet rinnallani tämän kesän vaikean elämänvaiheeni aikana. Olette jakaneet  huoleni ja murheeni ja sitten iloinneet kanssani,kun ilonaihetta tuli. KIITOS!

 

1251106514_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä tietysti olen räpeltänyt käsitöiden parissa,niinkuin miltei aina. Nyt virkkailin lasinalustoja ja servettirenkaita.

 

1251106531_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Malli on itse ideoitu ja lankana Tilda Multi. Tosi kivan tuntuinen lanka virkata. Sopii aika monen yksiväristen pöytäliinojenkin kanssa,kun noissa on niin monia sävyjä. Servettirenkaaseen lilat ruusut ostin Tiimarista koristeeksi.

Viikonloppu tuli mökillä vietettyä. Ihan kiva mökkireissu,kävi vieraitakin ja saatiin sitten kyllä levättyäkin. Mulla oli läheltä-piti-tilanne, etten hommannut itseäni taas sairaalaan!! Leipää leikkasin isolla leipäveitsellä ja se lipesi,jotenkin tunaroin ja ei onneksi sen kummenpaa kuin peukalo auki! Vasemman käden  peukaloon aika pitkä ja syvä haava. Kotona jos oltais oltu,niin olisinhan mä käynyt sen terv.kesk. ompeluttamassa. Mökiltä vaan on pitkä joka paikkaan. En viitsinyt lähteä minnekään,vaan olen sitonut peukaloni tiviiksi paketiksi laastareilla. Kai se siitä ajan kanssa näinkin umpeutuu. Minä kun olin silkasta elämisen riemusta suunnitellut tälle viikolle suurleipomukset,suursiivot ym.  Tää nyt vähän ja aika paljonkin hillitsee tahtia. Olisin ilman tätä pikkutapaturmaa varmaan väsyttänyt istseni ihan puhki poikki:D Se eniten ärsyttää,kun häiritsee jonkun verran käsitöitäkin. Kyllä tehtyä saa,mutta paljon hitaammin. On tuo kipeekin,sellainen tykyttävä kipu. En ole sen jälkeen aukaissut tuota,mutta kyllä tänään on avattava ja katsottava miltä se näyttää ja vaihdan siihen siteet.

 

1251106456_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mökillä tälläkertaa sisätiloista otin pari kuvaa. Tässä hyllykössä esineet ovat sellaisia,joita olen lahjoiksi saanut mökkituliaisina ystäviltä.

 

1251106481_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämän koiralaukun olen joskus synttärilahjaksi saanut vanhimmalta tyttäreltäni. Oli nähnyt mun joskus kaupassa tuota katsovan. Tuo on itseasiassa kukkaruukku ja se on keramiikkaa. Tuo sopisi hyvin puutarhaankin,mutta mä tykkäsin viedä mökille,kun siellä mulla on kaikkee hömppää. (niinkuin ei kotonakin olisi :D)