Aivan ensiksi haluan kiittää teitä kaikkia ja jokaista erikseen,jotka olette kommentoineet blogiini. Kiitos! Kommentit ilahduttavat niin uskomattoman paljon,piristävät päivääni ja niistä jokaisen mä aina luen huolella ja moneenkin kertaan. Olette ystäväiseni ihania!

Sateista on tälläviikolla ollut sää. Nyt juuri ei sada,mutta ei paistakaan. Kovin on kosteaa ja haravoidakin pitäis,mutta kun osa lehdistä on puissakin yhä.

Tänäaamuna olen käynyt ottamassa kausiflunssarokotteen,niinkuin olen ottanut varmaan jo ainakin kymmenenä syksynä lääkärin määräyksestä. Sikaflunssarokotusta odottelen,että myös sen saisin pian. Kyllä terveys niin tärkeä asia on ja kyllä hyvä juttu jos rokotteella edes joistain taudeista välttyy.

Käsityöt ovat vähän taas edistyneet ja taas on tullut valmiiksi  villatakki lapselle. Nyt tuli tämmönen.

 

Tää nyt ei ollut yhtään haasteellinen edelliseen verrattuna. Mitä nyt langanpäiden päättelyä kyllä oli paljon tässäkin. Tää on pienempi kooltaankin, noin 1v-2vuotiaalle lapselle.Mallin olen vain itse säveltänyt ja lankana on joku sekoitelanka,jonka ystäväni toi kesällä Tallinnan Karnaluksista. Kiitos sinulle ystäväiseni. Karnaluksin lankojen tuhoaminen on aloitettu!

 

Vaikka haravoimista ois paljon,niin olen mä silti monelta osin alkanut laittaa pihaa talvikuntoon. Joku aika sitten viimeiset kukat porraspäästä laitoin pois ja kanervia tilalle. Niitä katselee messuilta ostettu siiliherra.

 

Sitten on muutama callunakin ilmestynyt porraspäähän. Joitain valoja sais laitella,ei vielä jouluisia,mutta muita,kun on niin pimeä vuodenaika.

 

Vielä lopuksi. Tämän hienon  tunnustuksen sain Jaanalta , Kiitos sinulle paljon tästä. Mä en nyt osaa jakaa tätä sen kummenmin eteenpäin muutakuin ojennan sen kaikille niille,jotka kommentoitte blogiini ja jolla vielä ei tätä ole. Olkaa hyvä!