Aivan ekaksi mä Kiitän teitä kaikkia kommentoimisista. Ne niin isosti ilahduttavat päivääni aina,Kiitos! Kiitos myös tsemppauksesta tässä sairastelujeni keskellä ja esirukouksista,joiden olen kokenut minua kantaneen. Kyllä minulla täällä blogimaailmassa on ihania ystäviä. En ymmärtänyt aikoinaan blogia aloitellessani miten paljon ihania asioita tää tuo tullessaan ja en sitä varsinkaan osannut odottaa,että sain näin upeitten ystävien joukon!!

Minut on haastettu kertomaan viisi tunnusmerkkiä itsestäni,sekä faktoja elämästäni. IRENE  haastoi minut blogissaan, Yksi kaikkien ja kaikki yhden langoissa, kertomaan viisi tunnusmerkkiä ja HELEENA   Vartahilla  blogissaa  niitä faktoja. No, minä ajattelin, että tässä vastailussa tulee nyt yhdessä vastattua molempiin haasteisiin.

 

1241072580_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No,otin varmuuden vuoksi tämän kuvan,kun mua on niin vaikea kuvailla ! Tuo vasemmanpuoleinen olen minä :D Tosin tään kuvan on piirtänyt joku pilapiirtäjä Gaabriel ollessamme 30-vuotis hääpäiväämme viettämässä Budabestissä. No,ei mulla ainakaan noin isot hampaat ole,eikä miehellänikään. Ei me sentään mitään hevosia olla:D Miehellä ei kyllä leukakaan noin pitkä ole ,eikä kaula noin kapea,mutta kyllä meidät tuosta tunnistaa ! Ainakin,kun yhdeltä lapsenlapseltani aikaa sitten kysyin ketä tuossa kuvasa on,niin hän sanoi,että mummi ja vaari :D

No sitten asiaan:

1. Minulla on aina lyhyet hiukset ja ne TÄYTYY olla kiharat kuin pässin turkki! Silmälaseja myös käytän.

2.Minä olen vartaloltani hylkeen muotoinen.

3. Mitä ilmeisemmin keräilen sairauksia. En ole koskaan varsinaisesti päättänyt niitä keräillä,mutta näyttävät kerääntyvän. Kaikkihan jotakin keräävät,joku postimerkkejä ja minä tauteja!

4. Omasta mielestäni olen hillitty ja arvokkaasti vanheneva rouva. ( tosin kaikkien muiden mielestä se hillitty ja arvokkuus on sula mahdottomuus mun kohdalla)

5.Mä olen iloisimmillani , kun saan puuhailla paljon kaikenlaista ja pikkuinen kiire sopii minulle paremmin kuin toimettomuus.

6. Tykkään yli kaiken ihanasta perheestäni ,mulla on upea perhe. Tykkää myös käsitöistä(eihän ois ikinä uskonut:D), tykkään lukea,matkustella,leipoa,puutarhanhoidosta ym ja ym.

Eiköhän tuossa tullut jo sen verran,että katson vastanneeksi haasteeseen. Minä saan haastaa nyt myös viisi mukaan. Siis kerro faktoja itsestäsi ja jaa tää haaste eteenpäin viidelle.

1. Tesa,Tulihan tehtyä-blogista (Olen kyllä joskus nähnyt Tesalla sivupalkissa, ettei vastaa haasteisiin,eikä meemeihin,mutta pakkohan hänen on,kun mä haastan! Tesa:ei käy,että tunnustukset vaan otat vastaan :D)

2.Seijasisko, Seijasiskon neule-blogista .

3. Tarja, äippä touhuaa-blogi.

4. Hillkka,  Puikkojen polut-blogi.

5.Pirjo, Ponnin puuhapaja-blogista.

 

1241068889_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Me kai mennään tyttäreni ja vävyn kanssa siivoamaan mökille ja toivon,että saamme myös levätä. Minä kipee ja isäntä työstä levon tarpeessa . On juhliin menoakin.En nyt tiedä minä päivänä kotiin palaamme,onko se pyhä vai lauantai,vai jo vappu,mutta "nähdään" taas !

 

ILOISTA,IHANAA,HAUSKAA,LYSTIKÄSTÄ VAPPUA!

T. Intsu