Kun sinne etelän lomamatkalle  oltiin lähdetty,niin poikkesin Hämeenkyrössä kukkakaupassa. Olen poikennut siihen monta kertaa ennenkin,kun se on Tampereelle menevän tien varressa ja aika usein siitä ohi ajelemme. Ei vain ulkomaanmatkoille mennessä,vaan haen siitä kukkaa kun sukulaisiin Etelä-Suomeen ollaan menossa.Mä jotenkin niin tykkään siitä pienestä kukkakaupasta ja siinä on sekin,kun siellä myidään myös kaikenlaisia käsitöitä. Mä niitä katselen,ihailen,hypistelen ja saan niistä ideoita myös omiin tekeleisiini. Niin nytkin. Mä näin siellä risuliinan. Tai oikeastaan se ei ollut liina,vaan kaiketi seinävaate. Risuja apuna käyttäen virkattu seinävaate , ainakin seinällä se roikkui. Niitä oli virkattu värikkäistä langoista. Mä heti päätin,että kun tulen kotiin,niin teen oman versioni ja ostin sieltä risut,joita myytiin nipuissa ja tuota pikaa kotona kokeilemaan ja tässä on tulos!
560067.jpg
Niissä mitä Hämeenkyrössä näin,niin ei ollut hapsuja,mutta mä päätin tehdä liinaksi ja mieheni ehdotuksesta sitten laitoin hapsutkin. Lankana on Novitan Cocos.