Marjolle kiitokset,kun halusi ojentaa minulle ruusuja ja haastoi kertomaan päivän ekoteon. Mä nyt en niitä ruusuja tähän siirtänyt,enkä mä sen kummenmin erikseen haasta ketään,mutta toivoisin,että jokainen omalta kohdaltaan miettisi mitä pieniä asioita vois tehdä,että voitais vaikuttaa siihen ,että tää kaunis maapallo vois olla hyvä jälkipoilvillekin.Mun ekoteot ovat sitä,että lajittelen roskia. Vien lehdet,lasit,metallijutut,patterit niille kuuluville keräyspisteille ja insuliinikynäni/ruiskuni apteekkiin. Olen pyrkinyt vähentämään turhaa autoilua jne.
Käsitöitten saralla on menossa monenlaista,mutta nyt valmistui liina ystävälleni lahjaksi.
1235745.jpg
Mä olen ennenkin tehnyt tällä mallilla myyjäisiin,itselle ja lahjoiksi,sekä tälläisenä luonnonvalkoisena,että myös sinisenä ja lanka on Merssi puuvillalanka. Tää malli on jostain viimevuonna alkupuolella vuotta ilmestyneestä virkkauslehdestä. Se on mulla tuolla jossain,mutta mä olen ottanut siitä kopion ettei tarvi koko lehteä kuljettaa mukana,niin en nyt juuri muista. Mä teen nimittäin aina käsitöitä automatkalla,jos mieheni kanssa liikumme,niin hän aina ajaa. Kylässäkin mulla on käsityö mukana,miltei joka paikassa:)