Kovasti olen ollut tänään menossa siellä ja täällä. Aamusta meinasin blogia päivittää,mutta möhlin sen ja ei ole ollut aikaa ennenkuin nyt vasta just kotiin tultua istahdin koneen ääreen.Päivällä ensin ihanaa ystävääni tapaamassa,sitten synttäreillä ja nyt ilta vielä pesisottelua katsomassa. Kylmäkin oli,mutta ei auttanut siellä vaan katsomossa piti istua,kun fani,mikä fani:) Kotityötkin on nyt hieman rästissä,kun koko aika vaan olen ollut menossa.
Palapeiton kasaamisen olen taas aloittanut.

1563289.jpg

Tämäkin peitto on seurakuntani käsityöpiirin yhteisprojekti. Porukalla ollaan neulottu langanjämistä paloja aina- oikein-neuletta. Muutaman palan olen itsekin neulonut ja mä tietysti taas otin tehtäväkseni kasata tuon peiton. Ensin aioin ommella palaset yhteen,mutta minusta ei näyttänyt niin hyvältä,niinpä mä päädyin yhdistelemään noi virkkaamalla,kuten edellisen peiton isoäidin neliötkin.Sen edellisen peiton arvat on jo myytynä ja arvottunakin ja peitto lämmittää onnellista omistajaa!

1563288.jpg

Sitten vielä olen tikutellut nää miesten sukat. Koko on 44-45.Lankana Novitan seiskaveikan Kantri.