Viimeisessä postauksessa kerroin meidän työjuttuja ja siitä tulikin mieleeni kertoa" miten näppärästi "mä miestäni työasioissa autan. Tässä taannoin kun yrityksen puhelin soi,niin mieheni ei ollut paikalla,joten mä asiallisesti yrityksen nimellä vastasin.Mulla on kuulo huono ja meinaa olla toisinaan vaikea kuulla kuulolaitteesta huolimatta. Langan toisessa päässä soittaja esitteli itsensä,mutta enhän mä kuullut. Kuulin vain,että miehen ääni ja jostain sähköjutuista oli kyse. No minä sitten koetin asiallisen kohteliaasti kysyä:anteeksi mikä se teidän nimi olikaan.Toisesta päästä kuului naurua ja mulle selvisi,että soittaja oli oma poika:):) Onko dementia äitynyt pahaksi,kun pitää jo omaltakin pojalta nimeä tiedustella:):)

Laukun sain tuherrettua valmiiksi ja tälläkertaa tein sen itselleni.
1733038.jpg
Paloja neuloin jämälangoista aina-oikein neuletta. Virkkaamalla palat yhdistin toiset vaakasuoraan ja toiset pystypäin. Vuorinkin laukkuun ompelin. Mä tykkään tästä itse,tää on näköiseni.

Kun kesä kerran on,niin täytyy silloin tällöin kuvata puutarhan kukkasiakin ja tässä tään kertainen kukkakuva.
1733025.jpg