Kun jatkuvasti tekee käsitöitä,niin pakostakin sitä kertyy langanloppuja ihan valtavasti.Mä sitten yritän näitä jämälankojakin hyödyntää kaiken näköiseen työhön,raidoiksi milloin mihinkäkin.Mä tänään tässä esittelen pari työtä mitkä on tehty ihan sekalaisista langanlopuista,ennenkuin lähden tästä tekemään arkisia puuhiani. Mun nimittäin täytyy tänään pestä loput ikkunoista. Puolet varmaan olen saanut pestyä. Sitten aion putsata ulkona yhden kukkapenkin.Ilma täällä ainakin on sitäkin tarkoitusta varten mitä mainioin. Se vain,että mun kädet ei haluaisi muuta tehdä kuin käsitöitä :)
571013.jpg
Kuva ei nyt tullut oikein hyvä ja selkeä,kun mulla on digikamerankin käytöstä vielä paljon opittavaa. Tää on isoäidin neliöillä virkattu vauvan peitto. Yksikään pala ei ole ihan samoista langoista. Mä olen ommellut tuohon peitteeseen keltaisesta flanellista vuorinkin.
554220.jpg
Tässä toinen langanlopuista tehty työ. Noin 2-vuotiaan eli joku 86cm lapsen neuleasu.