Niin on kaunista kesää ollut ja sitä on vielä paljon jäljelläkin. Aurinko on hellinyt ja sopivasti satanutkin. Ollaan mieheni kanssa muutmia kertoja käyty tuolla mun uudella sähköpyörätuolilla ajoa harjoittelemassa ulkona . Kyllä siinä opetelemista on. Sen nopeus on sellaista reipasta kävelyvauhtia. Minä koetan sillä ajaa ja mieheni kävelee siinä vierellä. Myöhemmin, kun pyörän hallintani on varmempaa,niin siihen lisätään maksiminopeutta. Koulut alkaa pian ja sitten sitä saakin olla varovainen. No eiköhän tämä ala sujua aikaa myöten yhä paremmin ja paremmin.

 

Porista.jpg

Kukkasia meillä on paljon,niin ulkona kuin sisälläkin Nautin niin katsella niitä Niistä on lohdutsta toivoa,jopa korteissakin olevista kukista. Mä tietysti olen sairastellut ja kipuillut mun entisiä sairauksia ja tään kuun alussa olin silmäleikkauksessa. Lääkärin mukaan sujui hyvin ja onnistuneesti. Parin viikon päästä on jälkitarkastus,joten sitten näkee onko hyvin parantunut ja mikä on tilanne.

 

liinan%20p%C3%A4%C3%A4ty.jpg

Olen tässä virkkaillut pydälle oranssia liina Esiton virkkuauslangasta. Oranssi on minulle outo värivalinta,mutta kokeeksi nyt näin. Piti vaihtaa toisillekin pikkupöydille liinoja ja kukkasia,joissa ois edes vähän oranssia. Mukava on ollut virkkailla,kun miltei joka ilta katsottu tv.stä ruutu plussasta pesisotteluja. Ennen olimme paikan päällä,mutta enää en pysty lähteä,niin sitten kotisohvlla puolisoni kanssa yhdessä.

 

Oranssi%20virkkaus.jpg

Saapi nähdä mitä syysiltoihin keksitään,kun pesikset loppuu. Kylässä me ei juurikaan käydä. Useimmiten on portaita . On vaikea mennä tai mä olen liian kipee ja väsynyt. Meillä kyllä käy vieraita ja tykkään.

Kiitos taas teille jokaiselle ja mukavaa kesän jatkoa.T. Intsu