Niin on kiva mökkireissu tehty! Oli ihanan rentouttavaa. Löhöttiin ja löhöttiin ja saunottiin,käytiin lenkilläkin jne. Miheni nukkui paljon pois unirästejään ja mä tein käsitöitä,lueskelin ja kirjoittelin. Oli ihana rauha. Naapurimökeilläkin oli ilmeisesti porukkaa,mutta ei nähty heitä,vain kahden naapurin koirat käväisivät meidän koiruusta moikkaamassa. Mökiltä tultiin ja sit synttäreille ja sielläkin oli kiva olla ja jutella tuttujen kanssa.
Nyt mä esittelen aikaansaannokseni mitkä mökillä valmistui. Tai itseasiassa mä olen ne joku aika sitten neulonut,mutta mökillä kasasin,päättelin aika suuren määrän langanpätkiä,ompelin pitsiä ja nappia,virkkasin nauhat. Ja sit kuvaa!
889875.jpg
Tässä on nyt ensin vauvan nuttu. Samalla pitsineulemallilla,kuin aikaisemmassa postauksessa valkoinen vauvan asu. Tuo yksi väri näyttää kuvassa sinisemmältä kuin mitä se on. Luonnossa se ei ole yhtään sininen,vaan lila.Lankoina on Lanetin vauvalanka.
889872.jpgLähikuvaa neulemallista.
889871.jpgHousut
889880.jpgTumputkin ja ne ovat kaksinkertaiset,niinkuin mulla on aina tapana lasten lapaset tehdä. Minusta yksinkertaiset ei lämmitä tarpeeksi,liian ohuet.
889876.jpgTossut tietysiti pitää asussa olla. Myssyn mä unohdin kuvata erikseen,mutta vielä tulee kuva koko asusta,jossa myssykin sitten on.889870.jpg