Eilen olin vihdoinkin puutarhalla ostoksilla. Jo viimeviikolla tein sinne lähtöä,mutta satoi,oli niin kylmää,että siirsin menoa.

Ensin kuitenkin näytän kuvaa virkkaamastani liinasta.

 

Tälläisen pikkuliinan eilen tein. Esiton virkkauslangasta koukuttelin. Mun täytyy tehdä näitä vielä viisi lisää. Eivät tule tableteiksi,vaan näille tulee yksi muu erikoinen käyttö. Kerron sitten ja näytän,jos nää kaikki tulee valmiiksi,mihin nää suunnittelin:)

 

Sitten sinne puutarhakierrokselle. Kuvasin näitä helmililjoja taas. Mulla on niitä paljon ruusupenkin laidalla ja ovat niin ilahduttaneet jo kauan aikaa.

 

Morsiusangervopuskiakin on useampia ja ovat kukkineet kauniisti. Nyt kukinnot alkavat olla loppusuoralla.

 

Altaan reunalla särkynyt sydänkin on kukassa ja eilen ostin sille puutarhalta kaverin. Pitää se tänään istuttaa.

 

Tyräkki kukkii niinikään altaan reunalla. Mä en kovin kauheesti tykkää keltaisista kukista,mutta on niitä meille silti jokunen eksynyt. Se kammo keltaisia kukkia kohtaan johtuu siitä,kun mulla on ainainen taistelu voikukkien kanssa:)

 

Petunia terassilla.

 

Lisää petunioita. Itse asiassa mä ostin viisi aika suurta petunia-amppelia. Nämä 4 anilliininpunaista terassille ja sitten ulko-oven tykönä roikkuu kirkkaan punainen. Päätin pelata varman päälle ,enkä ostanut mitään vaikeahoitoisia. No,ostin mä pari peippiä ja kolme maanpeiteruusua. Niin ja sen mainitsemani särkyneen sydämen.Sitten mun oli jo autokin niin täynnä kukkia,että hyvä kun ratti vielä löytyi:) Rahapussikin paistoi tyhjyyttään,että nopeesti oli pois sieltä lähdettävä. Voih,voih, mitä kaikkia ihanuuksia siellä olisi ollut. Ja olin aivan puhki poikki,kun tulin kotiin. Piti huilata. Tää on kauhee toipumisvaihe,kun pitää koettaa hillitä itseään. Pää kun menisi paljon kovempaa kuin tää muu kroppa:D

Niin ja aah,kuinka onkaan ihanaa,huomenna aion päästä Kauhavalle Kngas- Aitan Käsityöklubiin. Onn niin,niin ihana nähdä kamuja ja tehdä käsitöitä porukalla pitkästä aikaa. Olen Onnekas!

Onnenkantamoisia teille sinne itse kunkin viikonloppuun!