Päivä taas vierähti ties missä ja blogatakaan ei meinaa muka ehtiä. Nyt teen postauksen ensin ja vielä on joitain puuhia tälle iltaa. Mä olen eilisen päivän ja edellisenäkin jo tikutellut sukkia. Niinikään synttärilahjaksi. Kohta menee parhain suma synttäreistä ohitse meidän perhepiirissä ja sitten on vain harvakseltaan.

 

Ihan tavallistakin tavallisemmat miesten pitkävartiset sukat kokoa noin 44-45. Lankana seiskaveikka ja sitä meni näihin peräti 170g.

 

Synttäreitä juhlistettiin tälläisellä kakulla tälläkertaa. Tää ei ole minun tekemä,vaan tämän teki tyttäreni. Ihan kivan näköinen ja kyllä se maistui hyvältä. Maistelin minäkin,vaikka tälläisiä en saisi syödä lainkaan.

 

Tämä puolestaan on tekemäni jälkkäri minulle ja miehelleni. Sitä riittää useammaksikin päiväksi. Tämä ei ole minkään ohjeen mukaan tehty,vaan taas vähän oma sävellys tai sohellus:)  Kerronpa miten sen tein. Vaahtoutuvaa kevytkermaa 2dl. Vatkataan vaahdoksi. Sekoitetaan joukkoon 2dl raejuustoa. Iso säilyketölkki mangoa paloitellaan mukaan. Lisätään sokeria maun mukaan tai niinkuin minä tein,keinotekoista makeutusainetta.Sekoitetaan hyvin ja päälle voi mangonpaloja laittaa vähänkuin koristeeksi. Mielestämme maukasta on!

 

LÄMMINHENKISTÄ ,IHANAA JA SULOISTA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ JUURI SINULLE!

T.INTSU