Huomenta tosiaan,kun kello on kohtapuoliin puolessa päivässä:) Mä olen vasta hiljattain noussut ylös. Tai nousin mä jo aikaisemmin,mutta mä ehdin jo ottaa päikkäritkin,väsytti. Mitäs se,kun ei tarvinnut minnekään lähteä. Unirytmi on mennyt aivan sekaisin joulunpyhien myötä,myöhään tulee mentyä nukkuman ja sitten aamusta nukuttua pitempään. No ehkä taas koetan kääntää elämänmenon  oikeaan rytmiin.
Mulla on kaikenlaisia neulomuksia menossa,mutta tekee hirveesti mieli vaan virkata ja niin mä välipalaksi virkkasinkin yhden pyöreän liinan.
1183564.jpg
Tään nimi on nyppyliina ja malli on Kauneimmat Käsityöt lehdestä, nro 1 ja vuodelta 2001.Langasta en osaa sanoa mitä on. Siinä ei ole vyötettä ja se on kartiolla,mutta puuvillalanka se on ja mä ostin Seinäjoen Käsityömessujen aikaan sen Kauhavan Kangas-Aitasta,kun siellä on aina silloin poistomyynnit ja suuret tarjoukset. Saa esim. muovikassillisen ostaa lankoja 5€/kassi,niin paljon kuin kassiin sopii. Mullakin oli monta kassia.... Tuo liina on kauniimpi luonnossa mitä kuvassa. Se on minä ja mun valokuvaustaidot mitkä ei tee oikeutta tuolle liinalle!