Kun on tullut keskikesä ja kesän kuumimmat hellepäivät, niin mitäs Intsu tekee!? Eipä muutakuin hikikarpaloiden vieriessä tikuttelee paksuja villasukkia:D Niin mä taisin viimekesänäkin tehdä. Onkohan se joku tauti tämäkin:)

 

Tein miehelleni sukat, kokoa 42-43. Hän joskus työmaalla tarvii jalkaansa paksumpia vilasukkia. Lankana on Raggegarn. Sekoitelanka,mutta enin osa kuitenkin on villaa. Lanka tuntuu paksulta ja karhealta,mutta kun sen pesee,niin tulee mukavan pehmeä. Olen nimittäin hänelle joskus aikaa sitten tehnyt hiukan eri sävyisenä tästä langasta sukat,mallia tavis,niinkuin nämäkin.Tään langan sain Nordean Lankamaailmasta "ilmaiseksi" !

 

Minä odottelen tässä vieraita,jotka ovat kaiketi tulossa puoliltapäivin. Eilen illalla tein hyytymään jääkaappiin tälläisen mansikkahyydykekakun. Mulla on pohjana ohut kakkupohja. Sen päälle tein hyydykkeen seuraavanlaisista aineista: 2dl vispautuvaa kermaa,2dl vispautuvaa vaniljakastiketta,1 prk rahkaa,sokeria reippaasti, pussillinen murskattuja mariannekarkkia ja yksi pussi pakastemansikoit a,niin ja 7 liivatelehteä. Aamulla kakun koristelin tuoreilla mansikoilla.

 

Sitten mä olen yrittänyt haalia kasaan kaapeista vähän muutakin tarjottavaa. Aamulla tein niinikään voileipiä. Niitä on kahdenlaisia tuossa. Kinkkuvoileipiä ja sillivoileipiä. Sitten valmistin karjalanpiirakoita varten munavoin.

 

Pöytääkin jo katoin vähän valmiiksi. Ainakin kahvikupit :)

 

Puutarhassa niin ihanasti kukkii kaikenlaista,joten pakkohan mun on muutama kuvakulma sieltäkin laittaaa. Tässä palava rakkaus kukassa. Niin,todisteeksi,että rakkautta meillä on ja palavaa :D

 

Ruusutkin alkaa olla parhaimmillaan.

 

Mulla on aika pitkä ruusupenkki. Oiskohan siinä toista kymmentä ruusupuskaa. Sitten mulla on vielä eri paikassa ruusupensaslajike nimeltään:Tarja Halonen.

 

Pionitkin ovat ihanasti alkaneet availla kukintojaan.

Täytyneepä mennä ja ottaa käsityö käteen. Hetki ehdin tehdä ennen vieraitten tuloa. Illaksi sitten tuleekin pieni 2-vuotias pojanpoikani minulle hoitoon.