Tulin kertomaan,että tässä blogin pidossa tulee nyt viikon-kahden tauko,kun lähden viikoksi Kreikkaan. Matkalukkujen pakkaus on just nyt kiivaimmillaan.Huomenna lähdemme mieheni kanssa sukulaisiin Etelä-Suomeen yöksi ja pe aamulla aikaisin lentokone lähtee vieden meidät viikoksi lomalle. Me ollaan matkakärpäisen puremia ja aina kun on mahdollista käymme jossain.Miehelläni ei oman yrityksen vuoksi ole yhtään lomaa ellemme lähde kauemmas. Massun pohjassa on taas vähän kärpäsiä, mä jännitän tullia,kun mä olen hirveen sairas ja raahaan mukanani hengityslaitetta,jota ilman en pysty nukkua. Lääkerepertuaari on melkoinen,insuliinistä sydänlääkkeeseen asti ja kaikkea siltä väliltä.Joskus niistä joutuu tullissa vähän enempikin selvitellä.Loman jälkeen ollaan vielä muutama päivä tyttäreni luona Espoossa.
 Mun on nyt haikea mieli jättää blogiani lukevia ystäviäni. Matkan jälkeen kerron sitten kuulumisia ja tietysti käsitöitä.Kyllä mä lomallakin jotain väkerrän uima-altaan reunalla tai yön hiljaisena hetkenä,jos en saa nukuttua. Laitan teille vielä kuvan hiiritöppösistä,jotka eilen  neuloin.524824.jpg
Malli on aikaisemmin ilmestyneestä Suuren Käsityökerhon lehdestä. Msitä tosin muokkailin ihan oman pääni mukaan,mallissa oli toisenlainen varsi ja ei ollut nyöriä,eikä tupsuja.Lankana Novitan Wool.
524825.jpgTässä vielä sivukuva.