Tänään on ihana aurinkoinen kevätpäivä. Luntakaan ei ole enää kuin ojan reunoissa. Pian piha on kuiva ja saa alkaa haravoida ja puutarhatöihin intoa puhkuen,niinkuin aina keväällä. Syksyä kohden se hiipuu.

Minä täällä eilen tein pikkuvirkkauksia.

 

Sain päähäni kokeilla virkata tuoksupussukoita. Nää menee myyjäisiin ja teen vielä paljon lisääkin. Haluan lopuksi tehdä myös jonkun itsellekin. Laitan sisälle laventelintuoksua ja kuinka kiva on laittaa vaikka liinavaatekaappiin tai naulakkoon yms.

 

Hyvät hyssyrät sentään! Tää on meidän koti nyt! Tää kuva on Intsun enkelihuoneesta :) Kukapa uskois. Talosta ei ole alakerrassa pystyssä kuin ulkoseinät. Niin uusiksi kaikki. Kyllä tää vaihe sopeutumista ja kärsivällisyyttä vaatii. No, kuukauden päästä meillä on uusi koti ja toivon mukaan kauniskin ja saadaan muuttaa takaisin alakertaan.

 

Tämä puolestaan on yksi kohta varastoa!! Kyllä selvittämistä on tuossakin sitten aikanaan,kun tavarat pitää saada paikoilleen. Vaikka tänne yläkertaan tuotiin kaikki tarpeellinen mielestämme,niin kieltämättä osa tavaroista on vähän hukassa. Eilen etsin kovasti vatkainta ja silitysrautaa:) Silitysrauta löytyi,mutta vatkain on yhä karkuteillä:)

 

Tämän kauniin tunnustuksen olen saanut  ihanalta ystävältäni Tarjalta, Äipän touhut blogista. Kiitos,olen kovasti mielissäni! Haluan antaa ja ojentaa tään kaikille teille,joilla blogi on ja jätätte kommentteja blogiini,Olkaa Hyvä !

 

Tämän ruusukimpun ojennan kiitokseksi kommentoinneista ja käynnistä puolestaan kaikille teille,joilla ei ole omaa blogia,mutta silti uskollisesti täällä vierailette! Kiitos!

Tiinalle tiedoksi: Mä valitettavasti en osannut kirjoittaa ja saada paperille sitä tossumalliani. Malli kun on mulla vain päässäni. Aikoinani mallin olen ottanut Suuren Käsityölehden numerosta joskus 1990 luvun alkupuolella ilmestyneestä lehdestä. Tiedän kyllä mallin olevan sitäkin vanhempi. Mulla ei ole tallessa enää sitä lehteä,josta mallin sain. Mä yritin kirjoittaa ohjetta,mutta en osannut sepustaa sitä,kavennuksia ja kaikkea. Jos tässä lähiaikoina tossut teen,niin voisin koettaa kuvata vaihe vaiheelta,niin ehkä se selostus kavennuksineen kaikkineen on sitten helpompi.