Kiitos,kiitos taas teille lukijani ,jotka täällä blogissani vierailette! Kiitos myös ihanista tsemppaavista kommenteista! Helmis kommentoi näin:"Voi Intsu näitä sinun juttuja. Niitä lukiessa tulee takuuvarmasti hyvälle tuulelle." Oi,kiitos Helmis,olen aivan otettu. On tosi ihana asia,jos blogini saa jonkun kanssamatkaajan huulille hymyn:) Sitten Koso-täti sanoi: "Voi Intsu sie oot mainio". Mitä,ai minä vai!? Niin noh,miestäni mä kyllä tapaan muistutella,varsinkin jos hän meinaa moittia minua jostain: niin sanon,että sais olla tyytyväinen,kun on näin hyvän likan saanut:D:D

 

 

punontaa-normal.jpg

Sitten käsitöihin. Intsu on tuhertanut korin kimpussa. Nimenomaan tuhertanut. En ole yhtään tyytyväinen. Miksi se olikin mulle niin vaikeaa. Mä vielä purkaan sitä ja laitan pienemmät helmet siihen. Pohjan ensin maalasin ja painoin sitten kuvioita. Ei tullut hääppönen siitäkään,yksi suttu. Kuinka sokeat punoo koreja,kun mulla näyttää olevan vaikeuksia näkevänäkin! Mä en meinaa tätä tekelettä silmissäni sietää. Kun olen katsonut joskus tanssii tähtien kanssa ohjelmaa,niin lopussa joillekkin pareille sanotaan,että olette vaarassa pudota. Minä olen tälle korille uhannut: olette vaarassa joutua takan pesään!

 

turkkis-normal.jpg

Vielä yhden turkis-tupsuhuivin olen neulonut. Tälläkertaa vaaleanruskea,kun edellinen oli tummaa ruskeaa.