Jälleen viikko on livahtanut yli puolen välin. En mitään ihmeempiä ole saanut aikaiseksi. Tänään olin jonkun aikaa lapsia hoitelemassa ja illalla on se mun harrastepiiri. Siellä saa tehdä omia käsitöitä mitä haluaa ja vielä en ole päättänyt minkä työn otan mukaani.

 

huivio.jpg

Olen saanut valmiiksi tämmösen huivin. Kuvailin sitä ensin kiepauttamalla sen ovenkahvaan.Lanka on yksi uutuuslanka niistä Lankavan langoista,Himalaya Alphin. On niin pehmoinen lanka etten toista tiedä,aivan ihana laittaa kaulaan.

 

huivi.jpg

Kuvasin vielä lattiallakin,että näkyis tuo mallineule. Ohje on yksinkertainen. Mulla oli 20 silm. nro.10 puikoilla. Sitten joka kerros neulotaan näin . Ensin silm. oikein,sitten 2 oik yhteen ja langankierto. Toistetaan koko kerros. Päässä taas 1  silm.oik.Tätä samaa neulotaan joka kerroksella. Yksinkertainen,helppo ja ihan kiva neulekuvio tulee.

auto.jpg

Eilen illalla olin tietenkin koulussa. Voi siinä talossa on jatkuva taidenäytely. Tälläisen auton olivat tehneet lasten käsityö ja kuvataiteitten ryhmäläiset. Minusta tosi hieno yksityiskohtineen. Matkustajatkin olivat itse piirtäneet heidän oman näköiseksensä.

 

etuauto.jpg

Edestäpäin- Dekkariin tuli käs. 4,kun he ovat nelosryhmäläisiä. Minusta niin hienosti nuo matkalaukutkin oli tehty auton katolle.

 

kuumailmapallo.jpg

Jotkut olivat tehneet kuumailmapallon.

 

flamingo.jpg

Joku tälläisen flamingon ja onhan siellä vaikka mitä!

 

porrasp%C3%A4%C3%A4.jpg

Hiukan olen porraspäätäkin yrittänyt syksyisempään/talvisempaan kuntoon.

 

oravat.jpg

Nämäkin edelleen porraspäässä. Tahtoo vain olla niin,että joka vuosi linnut käyvät nokkimassa mun asetelmia,varsinkin noita oravia. Näitten oravien kanssa haluan toivotella Sinulle Rauhaisaa ja Levollista Pyhäinpäivää.

Kiitokset käynneistä ja kommenteista!T.Intsu