Kiitos taas kommenteista ja tsemppauksesta!

Minulla on monta käsityötä kesken,kuten tiedän teillä useimmilla muillakin olevan:) On suurempia ja pienempiä töitä. Pienet valmistuu tietysti ekana.

 

Tälläinen liinanen tälläkertaa. Mä olen tähän jo paljon tyytyväisempi kuin edelliseen. Malli on uusimmasta Lean Virkkauslehdestä ja lankana Kotiväki.

 

Kävinpä eilen kirjastossakin luettavaa hakemassa. Vinon pinon kirjoja toin,mutta tässä ,muutama esimerkki. Lisa See:Pionin rakkaus. Minä en niin rakkausjuttuja yleensä jaksa lukea,mutta olen tältä kirjailijalta lukenut yhden kirjan aikaisemmin ja se oli niin hyvä,joten päätin kokeilla tätäkin.

Leena Vilkka: Rakas lapseni. Tässä kirjassa kertovat lapsensa menettäneet tuskasta ja kärsimyksestä,mutta myös toivosta ja selviytymiskeinoistaan surun pitkällä tiellä.

Greg Laurie: Kadonnut poika. Tää on koskettava kuvaus hylätyn pojan eheytymisestä ja kasvamisesta suuren tehtävänsä mittaiseksi.

Kivaa keväistä loppuviikkoa juuri sinulle lukijani!