Eilen oltiin lastenlasten synttäreillä. Toinen täytti 16v ja toinen 10v. Tämä isompi sai rahalahjan ja siitä hän onkin mielissään. Ei mummi enää tuon ikäiselle osaa ostaa lahjaa. Sen sijaan pikkulikalle mulla oli kaikenlaista.

 

Ensiksikin mä tein tälläisen kortin. Ei siis ole patalappu:D Tuo keskusta on pahvia ja mä tein siihen reikiä reunoille ja virkkaukset ympärille. Laitoin pienen ripustuslenkin yläosaan,että saa halutessaan laittaa huoneensa seinälle. Kun keskusta on pahvia,niin toiselle puolelle sai kirjoittaa onnentoivotukset.

 

Sitten ompelin hänelle tämmösen käsilaukun. Kuului siihen lahjaan vielä muutakin, mutta ne muut eivät olleet kätten töitä,vaan kaupasta ostettuja.

 

Nappasinpa kuvaa pöytäkoristeestakin. Minun mielestäni kaunis kynttiläjuttu.  Harmi kun en muistanut tarjottavista ottaa kuvaa. Voi kun niitä oli runsaasti. Itse leivottua kaikki. Olen huomannut,että minun kaikki kolme miniääni ovat taitavia leipureita.

 

Tässä vielä jälleen yksi karvainen "lapsenlapseni". Tästä tapauksesta en vain saanut kunnon kuvaa,kun se oli niin vilkasliikkeinen,mutta on tosi suloinen  pikkukoiruunen.