Äkkiä viikko vierähtää,kun juurihan oli messut täällä ja nyt ne ovat Oulussa. Mä suurella mielenkiinnolla odotan teidän blogeista saavani lukea millaista Oulun messuilla oli:)

 

Sain valmiiksi asti taas lapsen villatakin. Mallin olen itse neuloessani keksinyt ja lanka on Maijaa. Mä olenkin urakoinut tässä syksyn mittaan neuletakkeja kaiken ikäisille ja kokoisille lapsille. Tää on neljäs + sitten vielä se vauvan nuttu. Mulla on kyllä niin taas mopo lähtenyt karkureissulle,kun nyt mulla on vieläkin 8 työtä kesken ja yleensä viisi on maximi.

 

Vähän pihamaallakin puuhastelin ja olen aloitellut keräämään sieltä rekvisiittaa talveksi suojaan. Mm. nämä kaverukset huvimajan suojissa odottelevat uutta kesää.

 

Samoin nää. Vieläkin ois kaikenlaista,kun on suuri piha ja muutenkin siellä olisi paljon hommaa. No,tänään oli niin tuulistakin ja kun mulla ei ole vieläkään flunssa ohi. Muutenkin olen taas vähän huonommassa kunnossa.

 

Jotain vieläkin sentään puutarhassa kukkii. Olen jo aikaa sitten laittanut näitä syksysiä krysanteemejä huvimajan ympärille "kukkapaaluihin". Näitä on neljä.

Rentouttavaa viikonloppua juuri Sinulle lukijani!