Hei Ystäväiseni! Intsu on leikkausreissun tehnyt. Aivan ensiksi: suuret lämpimät halaukset kaikille minua monin tavoin muistaneille ja isot Kiitokset! Kiitos kaikesta tsemppauksesta,esirukouksista,monista lahjoista,kukista ,korteista,ihan kaikesta. Mä olen aivan otettu tästä mielettömän hienosta tuesta,jota sairauteni aikana olen saanut.

 

Tässä on viimeisimpiä saamiani kukkasia ja Kristiinalle kiitos ihanasta virkatusta pääsiäiskanasesta.

Tulin vähän koneelle,olen aika kipee ja tuskanhiki valuu noroina,mutta halusin tulla kertomaan,että kaiketi mä tästä toivun.

En jaksa paljoa leikkauksesta selittää,mutta ei se ihan nappiin mennyt. Syöpä kyllä toivon mukaan saatiin pois,mutta leikkauksesta tuli vielä odotettua vaikeampi. Yleensä tuollainen robottileikkaus kestää 2-3 t,mutta mua leikkasvat 7 tuntia. Mä olin meinannut kolmeen eri otteeseen menehtyä leikkaukseen,läheltä piti tilanteita oli ollut.Lisäksi ikäänkuin komplikaationa toisen käden olkavarresta on hermoratoja vioittunut. Kaikilta osin hoitoni ovat vasta alussa. Pienin,pienin askelin koetan elää hetkeä kerrallaan.

 

Laitan vielä lopuksi kuvan pääsiäiskokosta,kun meillä Pohjanmaalla on pääsiäiskokkoperinne pääsiäislauantaisin. Tää pieni kokko on melko lähellä meitä. En toki itse paikalle kyennyt,vaan on toisten ottama kuva.

Kiitos Ystäväni kaikki,olette ihania.