Kiitos ja isot halit teille onnitteluista lapsenlapseni syntymän johdosta! Kiitos ,kun niin ihanasti kuljette rinnallani ja myötäelätte kanssani elämän iloissa ja surussa! Tälläkertaa oli näin suuri ilon aihe. Pääsivät jo kotiin ja minä pienimmän prinsessani jo näinkin! Ooh,ihana!! Nyt koetan lähettää teillekin täältä vauvan tuoksua ja tuhinaa:)

 

Tein ja vein tämmösen haikarakakun,jolla kotiinsaapumista juhlistettiin! Jäi siitä vielä teillekin.

 

Kyllä mä käsitöitäkin yhä nyherrän ,vaikka pää on pyörällään onnesta. Taas Hello Kitty myssykän ja myyjäisiin tämäkin. Lankana edelleen Catania.

Mulla oli eilen kiva päivä siinäkin mielessä,että päivän ensin olin kaitsemassa 5-vuotiasta mainiota pojanpoikaani. Me ollaan moninaisia lautapelejä pelattu.Luettu kirjoja ja juteltu ummet ja lammet. Toivon,että hänelläkin ois ollut kiva päivä,kun minulla ainakin oli niin kivaa:)

 

Joo,ettei te luule,että meillä vaan kaikkea makeata syödään,niin vilautan,että kyllä meillä oikeaa ruokaakin laitellaan. Siinä palanen isosta lohesta ja me kyllä ollaan se mieheni kanssa jo syöty kutakuinkin kaikki:)