Olen jo joku aika sitten nähnyt Annelin blogissa langoista tehdyn kranssin. Sitten mulla on samainen joululehtikin mistä Anneli oli mallinsa ottanut. Minä silloin jo ajattelin,kun lehti ilmestyi,että tuota lankakranssia kyllä kokeilen. Tässä nyt sitten tulee minun mukaelma siitä mallista.

 

Pyörittelin vanhoja langanloppuja pieniksi keriksi. Vihreän,sinisen ja valkoisen sävyjä. Liimailin pajupohjaan niitä ja lopuksi vielä liimasin kullankimalteiset kävyt siihen. Nyt se on tuossa eteisen seinällä. Voi olla,että laitan sen keskelle vielä roikkumaan joulukellot tai vaikka enkelin. Styrox-pohja ois ollut tuohon hyvä,mutta sellaista ei nyt sattunut olemaan. Keriin olisi lankaa säästääkseen voinut laittaa sisälle vaikka paperia ja sen päälle lankaa,mutta mä kerin kokonaan langasta. Kas kun jostain syystä langanloppuja on......

 

Eilisenä päivänä meillä tuoksui piparit. Mä koulusta hain pojantyttären meille. Olitiin sovittu,että meillä on yhteinen leipomispäivä. Itseasiassa ollaan sovittu,että sittenkin , kun hän on aikuinen,niin leivotaan piparit yhdessä.

 

Tässä hänne ihania aikaansaannoksia jo vähäsen. Paljon enemmän hänellekin tuli. Hän on jo 11v ja osaa nätisti kaulia ja saa hyvän näköisiä pipareita aikaiseksi. sitten osaa vielä lopuksi koristeli.

 

Sitten lopuksi mun leipomiset. Mun pipareita kuvassa näkyy vain vähän,mutta paljon mullekkin tuli ja sitten vielä samalla uunin lämpimällä paistelin torttuja. Mä tortuissa käytän aina jotain muuta hilloa,kuin sitä luumua.

Maukasta viikonloppua jouluvalmisteluineen jokaiselle.

Niin ja aivan valtavasti kiitoksia ja halauksia minua rohkaisevista kommenteista.Olette Ihania, kullanarvoisia!