Eilen oli kiva olla naisten kanssa ihanassa neuletapaamisessa Seinäjoella.Tosi kiva on kun olen saanut tutustua nähin mukaviin ihmisiin. Siellä se ilta kului käsitöitä tehden,jutellen käsitöistä,malleista eri tekniikoista ja tietysti jutut rönsyili kaikkiin mahdollisiin asioihin,kuten leipomuksiin ym.Kivaa oli.
Minulla on aina menossa monta käsityötä yhtaikaa. Näin on aina ollut. Sitten on kiva kun niitä kasapäin valmistuukin. Eilen mukanani oli neulomisjuttu,villatakin tekele. Kuitenkin näin kevään tullen ja kesällä mä enempi virkkaan,kirjon ja ristipistoilen ja sitten syksyn alkaessa taas enempi neulomista.  Tässä yksi virkkaamalla valmistunut lapsen villatakki.571009.jpg
Tämä malli on Mandarin petit lehdestä ja olen mä tuon mallin nähnyt Kauneimmat Käsityöt lehdessäkin. Ohjeessa lanka olisi ollut sitä Mandarin petit-lankaa,mutta mä tein tuon Lanetin vauvalangasta.Tuon koko on noin 1,5-2 vuotiaalle lapselle. Se oli uskomattoman suuritöinen,vaikka asu onkin pikkulapselle. Suuritöiseksi tuon teki se, kun joka kerros virkattiin eri värillä,joten koko ajan langanvaihtoja ja päättelemisiä tuli paljon.Laitan vielä tähän alle lähikuvan mallista.
571005.jpg