Se pitempi viikonloppu oli ja meni ja minun vieraitten tulo peruuntui sairastumisen myötä. No minä täällä sitten olen kaikenlaista puuhaillut. mm. pesin kaikki ikkunat ja kyllä on hyvä mieli,kun ne ovat kirkkaat,ainakin hetken. Terassin lasit ovat vielä pesua vailla.

On ollut synttäreitäkin ja yhdelle ystävälleni tein synttärilahjaksi nämä.

 

Nimittäin taas näitä kattausliinoja.

 

Vielä nämäkin. Siis neljä yhteensä,kun heillä on sellainen 4-hengen pöytä.

 

Sitten tein vielä tämän lautasliina pussukan. Se on nurjalta yksivärinen vihreä,mutta päälle raidoituksena käytin samoja lankoja kuin liinoissa.

 

Sain Heleenalta Vartahilla-blogista 11 hauskaa kysymystä,joihin nyt pitäis löytää vastaukset.

1. Mikä piristää päivääsi?

Voi,moni pieni asia,vaikka soitto ystävältä,tekstiviestikin. Kommentti blogissa. Jos saan mukavaa postia. Kukkanen puutarhassa. Pieni kahvihetki. Koiran lämmin kuono sylissäni. Tietysti lastenlapset. Jonkun käsityön valmistuminen tai innolla uuden aloitus. Näitä asioita on niin paljon.

2. Mitä pihallasi kukkii juuri nyt?

Punaisia tulppaaneita ja ihanan sinisiä helmililjoja.

3. Mitä ostaisit lahjaksi ylioppilaalle?

Se riippuu vähän onko kuinka läheinen. Rahaakin voin antaa,mutta olen ostanut esim.isoja enkelipatsaita.

4. Muuta lahjaa miettiessä teetkö itse vai ostatko valmiin?

Pyrin tekemään itse,toisinaan ostan valmiina tai sitten paketista saattaa löytyä itse tehtyä sekä ostettua.

5. Minne haluaisit matkustaa,jos saisit yhden ilmaisen matkan?

Karibian risteilylle.

6. Miksi juuri sinne?

Matka on niin hintava,että tuskin sinne muuten pääsisi. Mä haluaisin sellaiseen tosi luksus laivaan,hienoon sviittiin ja joissa on oma huonepalvelijakin. Sellaisella loistoristelijälle,jolla olen kuullut että ravintoloissa on töissä toistasataa eri kansallisuuttakin,ruokalajien määrä valtava. Laivassa on upea ostoskatu,uima-altaat,elokuvatateatteri ja lusitinratakin ja mitä kaikkea onkaan. Haluaisin nähdä ja kokea ne monet hienot paikat joissa laiva pysähtyy,kuten Sant Thomas,Honolulu,Hawai ja monet muut. Sitten matkaan kuuluisi tietysti vielä viikon loma Floridassa:)

7. Minkä taidon haluaisit vielä oppia?

Vielä on monta käsityötekniikkaa kokeilematta. Kutomaan kangaspuissa. Ehkä syksyllä Kaarakassa opinkin. Taitavuutta mun tarvitsisi oppia ihan joka saralla!

8. Minkä sisä ja ulkokasvin haluaisit omistaa?

Paljon lisää kasveja sekä sisälle,että ulos,mutta nimiä minulta on turha kysellä. Semmosen,tuommosen,tämmösen ja vielä tuonkin:D

9.Missä mielestäsi sijaitsee Suomen kaunein paikka?

Suomihan on kokonaisuudessa kaunis maa. Ehkä minun kaunein paikkani on ,kun istuu mökkilaiturilla ja katselee auringon laskiessa järvelle.

10. Suosittele minulle joku tutustumiskohde.

Minä voisin laittaa sinut vaikka Naantalin kylpylään.

11. Miksi juuri tämä kohde?

Hieno paikka,kaunis,viihtyisä,ympäristössä kivoja lenkkipolkuja. Naantalin kaupunkikin viehättävä pikkukaupunki.

12. Haluatko sanoa vielä jotain?

Heleenalle Kiitos kysymyksistä ja oikein hyvää kesän odotusta!