Kyllä täällä käsitöitä yritetään joka raossa tehdä,mutta ei ole mikään vielä valmis. Valmistuu aikanaan. Ei mulla yleensä mikään jää ikuisesti keskeneräiseksi. Jos ei muuta ,niin se puretaan ja tehdään uudestaan.

 

palaset-normal.jpg

Tälläisiä lappusia olen nyt virkkaillut. Mitä näistä joskus tulee,niin olkoon vielä salaisuus. 

 

loppusuora-normal.jpg

Mun suuri kanavatyökin pikkuhiljaa alkaa olla loppusuoralla.

 

matonkuteet-normal.jpg

Eilen sitten kävin Kauhavalla ja ostaa täräytin vähän lankoja:) Matonkuteitakin,kun virkkailen jossain vaiheessa terassille maton tai mattoja.

 

Pappilat-normal.jpg

Lukenutkin tietysti olen. Mä aloitin lukemaan jo toista kertaa tuota iki-ihanaa pappila-sarjaa. Olen lukenut sen kauan sitten ja harvoin luen kirjoja uudelleen,mutta tää sarja on poikkeus. Mulla on nyt parasta aikaa kolmas osa vasta menossa.

Tälläistä tälläkertaa.

Kiitos käynnistä!