Melkoinen viikko on takanapäin tapahtumien osalta. Maanantaina oli Tampereen reissu. Piti käydä ihan vain asioita hoitamassa ja Stockmannilla kävin ,sekä Akateemisessa kirjakaupassa,mutta mitään en ostanut. Meiltä on Tampereelle kolmen tunnin ajomatka! Oli vähän kiire ja asiat saatiin hoidettua. Sitten viimeviikolla olen käyttänyt koiran elukkatohtorilla korvien jälkitarkastuksessa ja ne oli ok. Toisena päivänä kisulin kanssa pissatulehduksesta. Sitten meillä on ollut vieraita,itsekin ollaan oltu kylässsä. Neuletapaamisessa olen ollut ja hautajaisissa ja kihlajaisissa,joten viikkoon on mahtunut jos jotakin. Kotitöitä tietysti joka raossa ja käsitöitä! Olin shoppailemassa itselleni uuden talvitakin puolessa välissä viikkoo ja näin kaupassa kivan ristipistoin tehtävän joululiinan,niin pitihän mun sekin ostaa! Kotoa arvelin lankoja löytyvän ja sitten mä hetimiten sen tein. Toissapäivänä valmistui.
1018287.jpg
Liinassa oli valmiiksi reikäompelein käännetty reuna,että se olisi ollut valmis niinkin. Vaan kun tein kultalangasta kynttilöiden sädekehät,niin yhtenäisyyden vuoksi virkkasin kultalangalla vielä kuitenkin reunaan pitsin.
1018281.jpg
Vielä olen tehnyt Fanny-pörrölangasta kaulaliinan.
1018278.jpg
Tää on yksinkertainen. 33 silmukkaa aina oikein neuletta ja kolme kerää lankaa.
1018276.jpg
Ja toinenkin samanmoinen.Tää moniväri lanka oli jotenkin tuhdimpaa,vaikka samaa Fannya oli ja kolmesta kerästä tuli lyhyempi kuin mustan värisestä langasta.